אומרת שני כהן כנען: 'אני גאה להיות חלק ממותג הלבשה תחתונה ששם במרכז את האישה, ורואה יותר מכל את החשיבות שאנחנו כנשים נרגיש בנוח בכל שלבי היום. כחלק מהחזון של המותג רצינו ליצור קולקציה שלא רק נראית טוב אלא מרגישה כמו הצהרה אישית. כל דגם בקולקציה הזו נועד לאפשר לכל אישה לבטא את הסגנון שלה בדרך שנכונה לה. זו לא אופנה שמכתיבה זו אופנה שמקשיבה. אנחנו בוחרים כבר שנה חמישית בקורין, שמשקפת את ערכי המותג באופן נפלא עם היותה אישה חזקה ומצליחה, אותנטית וטבעית'.
על הקולקציה החדשה של טריומף לקיץ 2025 :קורין גדעון מצטלמת עם מגוון דגמים קלאסיים ואייקוניים של המותג, לצד דגמים חדשניים מקולקציית הקיץ של טריומף אשר רובן מגיעות בבדים חדשים הניתנים למחזור ובצבעים טרנדיים ומלאים בסטייל.
חברת טריומף חרטה על דגלה את נושא הקיימות, בצבעים חדשים ובטווח מידות חדש ורחב יותר, לצד דגמים חדשים. בקמפיין החדש של קורין גדעון משיקה טריומף את התוספת החדשה למשפחת חזיות ה- AURA SPOTLIGHT ו דגמים רב עונתיים מקולקצייתAMOURETTE
קולקציית ההלבשה התחתונה החדשה של Triumph מציעה פריטים איקוניים ואלגנטיים שמאפשרים לכל אישה לכתוב את חוקי האופנה שלה. דגמים כמו Amourette, הקלאסי והרומנטי עם תחרה נשית, ו-Aura Spotlight, המודרני והמעודן, מציגים שילוב מושלם בין נוחות ליוקרה. הקולקציה מעוצבת כך שתתאים לכל לוק – מתחת לחולצה לבנה ליום יום, או בהצצה מסוגננת כחלק מלוק ערב עם שכבות שקופות. היא לא רק עוקבת אחרי מגמות – היא קובעת אותן. כל פריט בקולקציה מזמין אותך לשלב אותו בדרך אישית, להבליט את הסטייל שלך וליצור נוכחות בלתי נשכחת.
לאתר טריומף:
https://triumph.co.il/