צרכנות

חידושים ללא הרף בסטייליש ישראל והפעם הוצגו הדיפוזרים היוקרתיים של 'לוכרבר מילאנו' הנמכרים שם. כתבה וצילמה: רונית קיטאי

מעכשיו ניתן להשיג את הדיפיוזרים הידועים של 'לוכרבר מילאנו' (Locherber) באתר עיצוב הבית הישראלי stylishisr.co.il ובחנות הקונספט החדשה של המותג בקניון עזריאלי חיפה, שם הוצגו היום עם הרצאה על ניחוחות בהרצאתו של שלומי מנצור נציג היבואנים של לוכרבר מילאנו. נכחו השותפים מאיר ליאונדוס מלכה ופאדי עבוד. על התקשורת סברינה בלהסן

חברת 'ליב' הרחיבה את שיווק סדרת פירות היער האורגניים המוקפאים

לאחר השקה מוצלחת ברשת 'ניצת הדובדבן', נכנסת ליב עם סדרת פירות היער הקפואים לרשתות רבות נוספות • הסדרה כוללת ארבעה מוצרים חדשים של 100% פרי אורגני ללא הנדסה גנטית בהם פטל שחור אורגני, פטל אדום אורגני, תות שדה אורגני ותערובת פירות יער אורגניים

איש העסקים היהודי-קנדי סאם ממן, בעל חברת התכשיטים הבינלאומית ITALGEM STEEL בביקור בישראל. כתבה: רונית קיטאי. צילום: אסף לב

ITALGEM STEEL (איטלג'ם סטיל) נחשב למותג תכשיטי הגברים המוביל בקנדה, ובעל החברה הגיע לביקור בן עשרה ימים בישראל , לצורך השקת המותג ברשת 'אימפרס', שאותה ניצל גם לחופשה עם בני משפחתו. אלעד לוי משנה למנכ'ל קבוצת 'רולטיים' אירח אותו ביג טיים

קבוצת החברות אסתי לאודר השיקה בישראל, בשיתוף עם רשת 'סופר פארם' - מתחם פופ אפ ייחודי. כתבו: רונית קיטאי, עדי רובין. צילום: עדי רובין

מתחם הפופ אפ המיוחד יוקדש מידי חודש למותג אחר בקבוצה.הקונספט הושק לראשונה בקניון עופר הקריון בקרית ביאליק.במהלך חודש יולי 2019 יוקדש המתחם הראשון כולו למותג קליניק וההשקה המרכזית בו תהיה קרם העיניים החדש של קליניק מסדרת Moisture Surge™

דומינו'ס פיצה השיקה את New York Pizza: פיצה דקה דקה עם שישה משולשים ענקיים ומיקס גבינות ייחודיות. צילום: דן פרץ

להשלמת הטעם מקבלים תוספת אחת מתנה .עידו פרידמן סמנכ'ל שיווק דומינו'ס פיצה בישראל על השקת New York Pizza במהדורה מוגבלת לחודשי הקיץ

חברת 'כרמית' הוסיפה לקטגוריית המלוחים סדרת כעכים אפויים ופריכים בסגנון איטליה. כתבה: ענת דאוס. צילום: סטודיו כרמית

חברת כרמית, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון, מרחיבה את קטגוריית מוצרי תחליפי הלחם בסגנון איטלקי תחת מותג Panini - פניני (לחם בית באיטלקית) ומשיקה, סדרת כעכים אפויים ללא כולסטרול, באריזות משפחתיות ובשלושה טעמים המתאימים לחיך של הצרכן הישראלי: קלאסי, שום בצל ובתוספת מלח גס

חגי שלום ומשה רוזנבלום השיקו אתמול את סניף הדגל הצפוני של 'טיב טעם' ב'חוצות המפרץ'. כתבה: רונית קיטאי. צילום: עדי רובין, בן פרידמן

חגגו את פתיחת הסניף בכירי הנהלת 'טיב טעם' בראשות חגי שלום מבעלי 'טיב טעם', יוסי שלו סמנכ'ל הסחר והשיווק ואופיר יהושע מנהל הסניף. הגיע לפרגן משה רוזנבלום מנכ'ל קניוני 'עופר' ומשנה למנכ'ל חברת 'מליסרון שאמר: 'כניסת 'טיב טעם' ל'חוצות המפרץ' הוא מהלך אסטרטגי עבורנו'

מיכל אנסקי תציג לראשונה את Michaella - קולקציית נעליים ותיקים בעיצובה בשיתוף עם רשת 'לאפייט'. כתבה: רונית קיטאי. צילום: אלכס ליפקין

Michaella by Lafayette Italy יערוך מפגש הצגת הקולקציה בנוכחות מיכל אנסקי, יזמית, אשת עסקים וגורו הסטייל בקולקציה שהיתה שותפה מלאה ופעילה בכל תהליך העיצוב, החל משלב הסקיצות ועד בחירת החומרים. ההשקה תתקיים בסניף 'לאפייט' ב'גן העיר' בתל אביב, מחר, יום חמישי, 4 ביולי 2019, בשעה 10:00

רשת 'אירוקה' יצאה עם הטרנד הלוהט לקיץ 2019: משקפי מיני סייז עם עדשות צבעוניות -יוניסקס. כתבה: זיוה וייס. צילום: יונתן וייצמן סטודיו מאשין

הפרזנטורית של 'אירוקה' נטע אלחמיסטר מציגה קיץ עם מראה הנגיש והסקסי, עדשות שקופות למחצה בצבעים שונים, שמוסיפים צבע ועניין ומאפשרות לראות את העיניים מבעד לעדשות

רשת 'טיב טעם' פותחת במתחם 'חוצות המפרץ' אאוטלט את סניף הדגל בצפון הארץ . הוא משתרע על 1,200 מ'ר. כתבה: רונית קיטאי. צילום: בן פרידמן

יוסי שליו סמנכ'ל הסחר והשיווק ב'טיב טעם' מדווח על שמונה מיליון ש'ח שהושקעו בסניף ולרגל הפתיחה יערך קמפיין בשווי 500 אלף ש'ח של מבצעים, הנחות והטבות בלעדיות תחת הסיסמא: 'פתחנו בענק'. זהו הסניף ה-40 במספר של 'טיב טעם'


  <<< לידיעות קודמות  
אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים