מותג הטיפוח PELLE, שחגג לאחרונה שלוש שנות פעילות, מציע מוצרי טיפוח איכותיים, מבוססי רכיבים פעילים, המפותחים כולם בישראל. המוצרים מתאפיינים במרקמים נעימים, דיוק ואפקטיביות, תוך שמירה על קשר אישי ואמין עם הלקוחות.
לדברי שלי גפני, בעלים ומייסדת החברה: קאנחנו שמחים ונרגשים לפתוח את הפופ-אפ הראשון שלנו דווקא בקניון עופר רמת אביב , מקום שאני מחוברת אליו ומרגיש לי כמו בית. יצרתי את ‘פלא’, מתוך רצון עמוק להעניק לנשים לא רק מוצרים, אלא חוויה שלמה. חוויה שמחברת בין גוף, נפש ותודעה.
יצרתי משהו נגיש, טבעי, איכותי, ובעיקר שיזכיר לכל אישה את העוצמה שטמונה בה ועכשיו בפעם הראשונה ה'פלא' הזה יוצא בפופ אפ ראשון בקניון רמת אביב שכל אחת תוכל לבוא ולהתנסות במוצרים ולפגוש אותי אישית'.
ב־PELLE מאמינים כי טיפוח הוא לא רק קוסמטיקה – אלא תפיסת עולם. המותג שם במרכזו קהילה נשית חזקה ותומכת, המעניקה השראה לחיים בריאים, מאוזנים ומלאי שמחה, לצד שילוב של מוצרי טיפוח, תוספי תזונה ותוכן מעצים.
דוד בן משה מנכ'ל קניון 'עופר' רמת אביב: 'אנו שמחים וגאים להיות הקניון הראשון בישראל שמארח את הפופ אפ של מותג הטיפוח PELLE. הקניון שם לעצמו מטרה להביא לצרכנית בישראל חוויות חדשות וייחודיות, שלא קיימות במרכזי קניות אחרים, והפתיחה של מותג טיפוח ישראלי, איכותי, הוא חלק בלתי נפרד מהחזון שלנו. אנו בטוחים שמבקרי הקניון ייהנו מהמוצרים ומחווית הקנייה שהמותג יציע לראשונה'.