בר רפאלי ויהודה לוי הצטלמו לראשונה ביחד לקמפיין 'קרולינה למקה ברלין'. כתבה: רונית קיטאי. צילום: סיימון אלמלם

מדובר בפעם הראשונה שבה השניים מצטלמים ביחד לקמפיין, והכימיה על הסט הייתה מופלאה. העונה בחר המותג 'קרולינה למקה ברלין' לצאת מהמסגרת המוכרת וליצור קמפיין שנראה כמו סצנה מתוך סרט קולנועי

פורסם ב: 30/07/2025 17:17

'קרולינה למקה ברלין' מתוך קמפיין חורף 25-26. צילום: סיימון אלמלם
'קרולינה למקה ברלין' השיקה את הפרזנטור החדש של הרשת לצד בר רפאלי, כאשר השניים הצטלמו לקמפיין חורף 2025-26.

רפאלי הצטלמה לקמפיין החורף של קרולינה למקה ברלין כשלצדה הצטלם לראשונה הפרזנטור החדש של המותג, השחקן והכוכב הבינלאומי יהודה לוי.

יהודה לוי נבחר לפרזנטור הרשת ל-4 שנים הקרובות.הצילומים התקיימו ב'ליבינג רום' בתל אביב, שם הציגו השניים את הטרנדים החמים ביותר לחורף הקרוב, הן בקטגוריית משקפי הראייה והן בקטגוריית משקפי השמש.

הקמפיין החדש בויים ע'י הבמאי האגדי רועי כפרי, בעל רזומה עשיר בקריירה אשר ביים פרסומות אייקוניות, ויש שם עלילה, משחק, צילום מוקפד ואווירה מסתורית. במקום פרסומת רגילה, צולם סרטון קמפיין קצר בהשראת קולנוע אירופאי עכשווי, שממחיש את המסר המרכזי של המותג: משקפי ראייה הם פריט אופנתי לכל דבר ולא רק פריט פונקציונלי.

(צחי דהן)
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   פיטר פלצ’יק הגיע לצילומי הלבשה תחתונה...
*   מוצרי האיפור של עדה לזורגן מאפרת האופנה...
*   'בירה שפירא' עם בירת אגסים, במהדורה...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים