רשת מלונות דן ממשיכה את האסטרטגיה התקשורתית שלה עם קמפיין קיץ חדש, המתמקד בחוויית אירוח על־זמנית – שילוב של סטייל, נוחות וניחוח נוסטלגי ישראלי.
במרכז הקמפיין החדש ניצב דן אכדיה – הריזורט האולטימטיבי של קיץ 2025 על חוף ימה של הרצליה, יעד שיש בו את כל מה שצריך לחופשה מושלמת – בלי לצאת מהריזורט.
דן אכדיה ריזורט עבר שיפוץ מקיף שכלל שדרוג של מתחם ה-Chalet בו חודשו 90 חדרי גן וטראס לצד 5 סוויטות ייחודיות, בסגנון מודרני-יוקרתי שמשלב בין נוף הים לאווירת ריזורט רגועה ושלווה. כמו כן, במסגרת השדרוג הכללי של דן אכדיה ריזורט, תשופץ הכניסה, הקבלה, טרקלין ה-VIP ותתווסף חנות MINNIE.
את הקמפיין החדש של מלונות דן מובילה זו השנה הרביעית סנדי בר, הפרזנטורית של הרשת, בזכות הקסם האישי והחיבור הטבעי לערכי הרשת.
(איתן אטיאס)