מוסיף יניב פרנקו מנהל שיווק 'יפאורה': /השילוב לראשונה בין תה ירוק עם הלימונענע והאפרסק של תפוזינה מביא למדף המשקאות הישראלי את הטוויסט והחדשנות המרעננת לקראת הקיץ הקרוב. את ההשקה ממשיך ללוות קמפיין בכיכובה של נערת תפוזינה שלנו, ליהי קורנובסקי, כבר עונה חמישית, תחת המסר זה מה שבא לי'.
תיפוזינה ((tea puzina של תפוזינה במהדורת קיץ מוגבלת, חצי תה ירוק וחצי לימונענע וטעם נוסף חצי תה ירוק וחצי אפרסק בבקבוקים משפחתיים ואישיים, המצטרפים למשפחת תפוזינה, ללא מדבקת סוכר אדומה וללא חומרים משמרים, בטעמים הקלאסיים, ביניהם: תפוזים, מנגו, ענבים, תות בננה, אשכוליות, לימונדה, לימונענע, תפוחים ותפוזים לייט.
לפי נתוני סטורנקסט אפריל 2025, המותג תפוזינה גדל ב32% כספי לעומת אפריל אשתקד וגדל ב35% כמותי לעומת אפריל אשתקד. מצטבר ינואר עד אפריל המותג תפוזינה גדל ב13% כספי לעומת אשתקד.