מרכז רפואי 'כרמל' ניצב במקום הראשון בישראל בסקר הלאומי לשביעות רצון מטופלים של משרד הבריאות. כתבה: רונית קיטאי. צילום: אלי דדון

ד'ר אבי גולדברג מנהל בית חולים 'כרמל' הודה לצוותי בית החולים שבזכות עבודתם המסורה 'כרמל' ממשיך לבלוט ולהצטיין

פורסם ב: 09/11/2025 11:06

ד'ר אבי גולדברג מנהל בי'ח 'כרמל'. צילום: אלי דדון דובר בי'ח 'כרמל'
מרכז רפואי כרמל ממשיך להוביל לבלוט ולהצטיין ברמה הארצית מבין כלל בתי החולים בישראל ובכל הפרמטרים האפשריים.

לאחר ש'כרמל' נבחר למקום הראשון מבין בתי החולים בישראל במניעת זיהומים , נבחר כבית החולים המצטיין של 'כללית' השנה , נבחר 'כרמל' שוב החודש כבית החולים המצטיין ועם הציון הגבוה ביותר 85% מבין כלל בתי החולים הכלליים בישראל ( בתי החולים הממשלתיים ושאר בתי החולים בישראל בקטגוריית בתי החולים הבינוניים ) זאת במסגרת סקר 'שביעות רצון מטופלים' הלאומי שפורסם החודש ע"י משרד הבריאות .

הסקר הלאומי שנערך מנובמבר 2024 ועד לסוף רבעון 2025 בדק מאות מטופלים ומאושפזים מכל בתי החולים בישראל והתמקד בשאלת המטופל בידיים טובות, יחס הצוות למטופל, מאמץ הצוות למענה לצרכי המטופל ושאלות נוספות. בכל השאלות והפרמטרים שבדק משרד הבריאות זכו צוותי בית החולים 'כרמל' בתוצאות גבוהות במיוחד בדגש על יחס ושירות אישי ומסור לאורך כל תהליך האשפוז.

הסקר נערך זו הפעם החמישית מאז החל ב־2014, ומטרתו לדברי משרד הבריאות הוא למדוד את שביעות הרצון של מטופלים מאשפוז בבתי חולים כלליים. ההערכה נעשתה באמצעות ראיונות טלפוניים שנערכו עד שבועיים לאחר השחרור, וכללה מטופלים מעל גיל 18 שאושפזו לפחות לשני לילות. השנה נכללו לראשונה גם מלווים שענו בשם מטופל שלא היה מסוגל לענות בעצמו והיוו כ-11 אחוזים מהמשיבים.

ד"ר אבי גולדברג מנהל ביה"ח כרמל הודה לצוותי ביה"ח שבזכות עבודתם המסורה ביה"ח כרמל ממשיך לבלוט ולהצטיין :'אנחנו ממשיכים במסורת ארוכה של הובלה בשירות וחווית המטופל. גם בימי משבר ומלחמה כשהעומס כבד והלב טרוד, המטופלים שלנו קיבלו ומקבלים מכם העובדים טיפול איכותי אישי ומצוין ויודעים להעריך את זה. תודה לכם על המסירות האכפתיות העבודה הקשה תודה על הרוח האיתנה והטיפול המצוין . בזכותכם אנחנו מחזקים ומובילים את הסיסמה - כרמל מכל הלב'.

מנכ'ל 'כללית' ד'ר איתן ורטהיים שנכנס לאחרונה לתפקידו הודה לבית חולים 'כרמל' ולשאר בתי החולים המצטיינים של 'כללית' וביניהם בתי החולים סורוקה, מאיר ויוספטל, שבלטו בציונים מעל הממוצע הארצי ומובילים בסקר חווית המטופל: 'היכולת לשמור על מצוינות גם בשנים מאתגרות של מלחמה היא בזכות העבודה המקצועית שלכם ומעידה על חוסנם של בית החולים שלנו ועל עוצמתה של 'כללית' כארגון הבריאות המוביל בישראל'.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור בריאות :
*   צוות מד'א שהציל את חייו של שי נקלר...
*   ד'ר עיסא מטאנס בן למשפחת רופאים ידועה...
*   מאות מעובדי 'רפאל' התחסנו נגד שפעת...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים