www.rinunim.co.il


Deprecated: Function split() is deprecated in /home/rinunimc/public_html/PrintArticle.php on line 64
מנכ'ל המרכז הרפואי 'בני ציון' בחיפה פרופ' אוהד הוכמן מרוצה ביותר. כתבה: רונית קיטאי. צילום: ניר קופלר
הסיבה לחיוכיו של פרופ' אוהד הוכמן היא בשל העובדה שהמרכז הרפואי בני ציון מצטיין בסקר הלאומי שפורסם על ידי משרד הבריאות ומדורג במקום הראשון בקבוצת בתי החולים הממשלתיים הבינוניים, עם ציון כולל של 84%, גבוה מהציון הלאומי הממוצע (82%)
פרופ' אוהד הוכמן מנכ'ל המרכז הרפואי 'בני ציון'. צילום: ניר קופלר
המרכז הרפואי בני ציון בחיפה מדורג במקום הראשון בארץ מבין בתי החולים הממשלתיים הבינוניים בסקר הלאומי של משרד הבריאות לחווית המטופל 2024-2025


נתון זה מבסס את מעמדו של המרכז הרפואי בני ציון כמוסד רפואי מוביל, המשלב מצוינות קלינית עם חווית שירות יוצאת דופן, במיוחד לאור העובדה כי הסקר נערך בתקופת מלחמת "חרבות ברזל" (נובמבר 2024 - מרץ 2025).

מניתוח הממצאים עולה עוד, כי הציונים הגבוהים ביותר של של המרכז הרפואי בני ציון, בדומה למגמה הלאומית, קשורים לאיכות וטיב הקשר המקצועי בין הצוותים למטופלים.

מדד 'בידיים טובות' (איכות הטיפול והאמון בצוות הרפואי) ממצב את המרכז הרפואי בני ציון בשיא ומקביל לממוצע הלאומי הגבוה של 86%.

מדד "היחס" (אדיבות ותקשורת) מקבל אף הוא ציון גבוה, המשקף את הנתון הארצי של 84%.

פרופ' אוהד הוכמן מנכ'ל המרכז הרפואי בני ציון: 'אנו גאים מאוד בהישג זה. ההכרה בנו כבית החולים הממשלתי הבינוני המוביל בארץ בסקר חווית המטופל היא תעודת כבוד לכל אחד ואחת מאנשי הצוות שלנו. הציון של 84% הוא עדות ישירה למסירות, המקצועיות והאנושיות יוצאת הדופן של הצוותים, במיוחד לאור התקופה המאתגרת בה נערך הסקר (נובמבר 2024 - מרץ 2025, במהלך מלחמת חרבות ברזל).

ההובלה במדדי היחס והטיפול המקצועי מחזקת את מחויבותנו להמשיך ולהעמיד את המטופל במרכז, תוך מתן טיפול רפואי איכותי לצד יחס אישי וחם. נמשיך לפעול לשיפור בכל התחומים, בדגש על האתגרים המשותפים לכלל המערכת, כגון שיפור השקט במחלקות, כדי להבטיח את חווית האשפוז הטובה והמיטבית ביותר עבור כל מטופל ומטופלת'.

הדפסה            חזרה לידיעה