Deprecated: Function split() is deprecated in /home/rinunimc/public_html/PrintArticle.php on line 64
דניאל פוליקר מונתה כממונת פניות הציבור החדשה בבית החולים 'כרמל'. כתבה: רונית קיטאי. צילום: דוברות 'כרמל'
דניאל פוליקר היא בעלת ניסיון של למעלה מ-25 שנים במרכז הרפואי 'כרמל' ומעידים עליה כי היא בעלת הבנה רחבה של מערכות שירות, משאבי אנוש וחוויית מטופל
דניאל פוליקר ממונת פניות הציבור החדשה של 'כרמל'. צילום: דוברות 'כרמל'
מבית חולים 'כרמל' נמסר כי דניאל תמשיך לחזק את בית החולים שמוביל זה 11 שנים ברציפות בשירות ב'כללית'.
דניאל פוליקר מכירה היטב את האנשים בבית החולים בו עשתה מסלול מתפקידי משאבי אנוש, דרך תכנון כוח אדם ופרויקטים ארגוניים, ועד להובלת תהליכים בתחום השירות וחוויית המטופל בשבע השנים האחרונות.
שליחות בשירות המטופל: 'אני רואה בתפקיד ממונה על פניות הציבור שליחות' היא אומרת ומציינת כי 'זו זכות גדולה להיות כתובת משמעותית למטופלים ובני משפחותיהם, תוך שמירה על איזון בין צרכי המטופלים לבין הצרכים הארגוניים'.
דניאל פוליקר היא בוגרת תואר ראשון בשירותי אנוש ותואר נוסף בניהול שירות במערכת הבריאות ובשנים האחרונות היא הובילה בבבית חולים 'כרמל' בהצלחה רבה את תחום פיתוח השירות והטמעת תהליכים בשירות בתחום חווית המטופל.
מבט לעתיד : 'תחום פניות הציבור הוא כלי מרכזי בשיפור מתמיד של חוויית המטופל .מעבר להיותו גורם מטפל בתלונות, הוא מהווה מקור חשוב להבנת נקודות חולשה במערכת ולמידה ארגונית. אני רואה חשיבות רבה בעבודה יזומה והצעת פתרונות לשיפור ורתימת הצוותים לטיפול בפערים ומאמינה שההיכרות המעמיקה שלי עם המערכת מבפנים תתרום לביצוע התפקיד באופן מיטבי'