Apple מעמיקה את השותפות העסקית עם iDigital והשיקה את הפורמט הקמעונאי היוקרתי והמשמעותי ביותר של Apple בעולם - APP. כתבה: רונית קיטאי

סניף ה-APP הראשון בישראל יושק באופן סימבולי בקניון רמת אביב, הוא סניף iDigital הראשון שנפתח בארץ, ויביא איתו בשורה חדשה ומהפכה בחוויית הלקוח, חוויית השירות והמכירה שהלקוח הישראלי עוד לא מכיר בארץ

פורסם ב: 02/04/2024 16:16

צילום: גדי סיארה
APP - מהפכה של ממש ברשת iDigital – השותפה הבכירה ביותר של Apple העולמית בישראל

iDigital מצטרפת למספר מצומצם של שותפות נבחרות בעולם המפעילות חנויות בשלושת הפורמטים הקמעונאיים של - Apple APP ,APR ,AAR - כאשר עד סוף 2024 יוקמו בישראל שלושה סניפי APP שיהוו את דור העתיד של סניפי iDigital


סניפי ה-APP החדשים יאפשרו ללקוחות התנסות רחבה יותר במוצרי Apple - חללי החנות עוצבו תוך מחשבה על חווית התנסות הוליסטית כמקובל בחנויות דומות בעולם, בסניפי ה-APP יוגדר אזור הדרכה מיוחד המעוצב ומאובזר לטובת קיום הדרכות קבוצתיות שיועברו ע"י המומחים של iDigital, שיהיו אמונים גם על מיקסום חוויית ההתנסות במגוון המוצרים והאביזרים שבחנות והתאמה מיטבית לצרכי הלקוחות

עם דגש על רמת שירות גבוהה, בסניפי ה-APP החדשים יינתנו גם שירותי מעבדה ותיקון מכשירים ע'י טכנאים מומחי Apple. לקוחותiDigital ייהנו משירות תיקונים למוצריApple בפרק זמן של עד 48 שעות

iDigital תחל בקרוב במהלך רחב של טרנספורמציה דיגיטלית ואוטומיזציה של תהליכים לצורך שיפור חוויית הלקוחות בכל נקודות הממשק שלהם עם החברה.כחלק מהמהלך יוקם אתר אינטרנט חדשני ששם דגש על חוויית המשתמש - פרויקט דגל המבוסס על שת"פ ביןApple העולמית לפלטפורמת הסחר הדיגיטלי הטובה בעולם - Shopify ובנוסף תוטמע מערכת CRM חדשה לניהול כולל של מערכת היחסים של החברה עם לקוחותיה תוך מתן מענה הוליסטי לאורך זמן

דורון סלע מנכ"ל iCon Group ו-iDigital: 'מדובר בצעד משמעותי המבסס עוד יותר את מעמדה שלiDigital כרשת המובילה בחוויה, במכירות ובמתן שירות למוצרי Apple בישראל, ובעיקר הבעת אמון של חברת Apple ב- iDigitalובשוק הישראלי'.

ההשקעה במהלכים החדשים של הרשת נאמדת בכ-7 מיליון דולר

חברת Appleהעולמית מעמיקה את שיתוף הפעולה העסקי והאסטרטגי עםiDigital - החברה תפעיל בישראל סניפים בשלושת הפורמטים הקמעונאיים היוקרתיים של - Apple APP ,APR ,AAR - מדובר במהפכה של ממש בחוויית הלקוח, חווית השירות והמכירה בחנויות הרשת. בכך תמשיךiDigital לבסס את מעמדה כמובילת שוק במומחיות, בשירות ובמכירת מוצרי Apple בישראל.


חנות הדגל שלiDigital בסניף בקניון רמת אביב ,הראשונה של הרשת בישראל, תוסב להיות חנות ה-APP (Apple Premium Partner) הראשונה בארץ ובמהלך שנת 2024 יפתחו שני סניפי APP נוספים.

סניפי ה-APP מציבים סטנדרט חדש לחוויית הלקוח בישראל. לקוחותiDigital ייהנו מהחוויה הקרובה ביותר לחנויות Apple Store בעולם מבחינת עיצוב, שירות, מומחיות ומגוון ערכים ושירותים נוספים – חוויה צרכנית ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר.

APP – כאן ועכשיו - מהפכת חוויית שירות ומכירות

תהליך המעבר לפורמט ה-APP מלווה במהפכה של ממש בחוויית השירות שתשתנה לבלי היכר וכוללת סטנדרטים חדשים של חוויית לקוח. את פניהם של המבקרים בחנויות הדגל יקבל נציג iDigital שיסייע ללקוחות בכל נקודות המגע איתם, כולל הכוונה וליווי מומחה בהתאם לצרכי הלקוח. הלקוח יחווה התנסות מיטבית, התאמת מוצר באופן מדויק ומותאם אישית, ייעוץ, שירות טכני ועוד. בנוסף, בשורה גדולה במיוחד - בסניף יינתנו ללקוחות החברה שירותי מעבדה ותיקון מוצרים על ידי טכנאי מומחה בפרק זמן של עד 48 שעות.

חוויית הביקור ב-APP

סניף ה-APP החדש יאפשר ללקוחות התנסות רחבה יותר במוצרי Apple. חללים ייעודיים שעוצבו תוך מחשבה על חווית התנסות כוללת יותר, המאפשרת ללקוחות לבחון מגוון מוצרים ואביזרים הקשורים זה לזה באזור ספציפי ולהבין לעומק כיצד ירצו להשתמש בהם ולאילו אביזרים תומכים יזדקקו.

התנסות live וליווי מקצועי: לקוחותiDigital זוכים בחוויית קנייה מרגשת וייחודית מאז ומתמיד, אבל היא תהפוך למקצועית עוד יותר: מומחיiDigital ילוו את הלקוחות בהתנסות במגוון המוצרים שבחנות, יתאימו לכל לקוח את המוצר המתאים בדיוק לצרכיו, ידאגו להעברת מידע מהמכשיר הישן, ידריכו את הלקוח באופן אישי על השימוש במוצר ועל הפיצ'רים המרכזיים שבו ויתאימו ללקוח את מגוון האביזרים המשלימים הנדרשים לו לצורך הפקת המירב ממכשיר ה-Apple שרכש.

Group Demo:בדומה לחנויות המותג בעולם, בחנות יוגדר אזור מיוחד המעוצב ומאובזר לטובת קיום הדרכות והדגמות קבוצתיות שיועברו על ידי המומחים שלiDigital בנושאים שונים הקשורים בשימוש במכשירי Apple וכן בחשיפת פיצ'רים חדשים. הלקוחות יוכלו לשבת בנוחות בהדרכה פרונטלית ולצפות בהדגמה על גבי מסך גדול שתאפשר הבנה הוליסטית הלכה למעשה. לו'ז ההדרכות יפורסם באתר החברה.

חוויית הלקוח החדשה של iDigital: בנוסף לכל אלה, iDigital מיישמת בימים אלו ממש מהלך משמעותי ורחב של טרנספורמציה דיגיטלית ואוטומיזציה של תהליכים קיימים ועתידיים לצורך שיפור חווית לקוחות החברה, בדגש על שני פרויקטים משמעותיים.

הקמת אתר אינטרנט חדשני:פרויקט דגל המבוסס על שיתוף פעולה שלApple העולמית עם פלטפורמת הסחר הדיגיטלי הטובה בעולם Shopify, שימוש הניתן לשותפים העסקיים המובילים שלApple ברחבי העולם בלבד. במסגרת הפרויקט, וכשותפה בכירה של Apple, יושק בתחילת שנת 2025 אתר תוכן וסחר מתקדם של החברה שיאפשר ללקוחות לחוות את חווית iDigital- Appleהקיימת בסניפים ובעולם הפיזי גם בעולם הדיגיטלי.

מעבר למערכת CRM מתקדמת:בניית פלטפורמה מתקדמת לניהול כולל של מערכת היחסים של החברה עם לקוחותיה – תשתיות דאטה ומידע לניהול כלל נתוני הלקוחות בכל נקודות המפגש שלהם עם החברה. מערכת ה-CRM תאפשר לחברה לפתח היכרות עמוקה עם הלקוחות ולשדרג באופן משמעותי את הצעת הערך שלה ללקוחות מועדון החברים באופן פרסונלי הנבנה על הפרופיל שלהם ובהתאם לצרכיהם, להשיק ערכים מוספים בעולמות השירות והשירות הטכני ולשים דגש נרחב על הנגשה טובה יותר של מידע על מוצרי Apple, טיפים מהמומחים, הדרכות וסדנאות.

השירות כערך עליון ומבדל:יצירת מהפכה אמיתית ברמת השירות של החברה – מתן שירות מצוין – כערך המוביל של החברה בכל נקודות המגע עם הלקוח. iDigital תשיק מערכת חדשה לזימון תורים שתאפשר ללקוחות להזמין תור להפקדת מכשיר לתיקון באחד מסניפיה, ובעתיד גם לעקוב אחר התקדמות הטיפול דרך אתר החברה. בקרוב אף יינתן שירות עד בית הלקוח – במסגרתו לקוחות החברה יפקידו מכשיר לתיקון וייהנו ממשלוח המכשיר בחזרה לביתם לאחר התיקון.

בשורה גדולה במיוחד ללקוחות החברה : בארבעה סניפים מובילים יינתנו שירותי מעבדה ותיקון מוצרים ע'י טכנאי מומחה ומוסמך Apple בפרק זמן של עד 48 שעות. במעבדה המרכזית של החברה, שודרגה רמת השירות וקוצרו באופן משמעותי זמני ההמתנה לתיקוני מכשירי Apple.

הרחבת אחריות:iDigital מציעה ללקוחותיה שתי תוכניות הרחבת אחריות המעניקות את האחריות המקיפה ביותר בישראל על מוצרי Apple. התוכניות מקנות את ההגנה המושלמת ומאפשרים ללקוחות iDigital "ראש שקט ושקט נפשי". במסגרת זו ניתנים תיקונים במעבדתiDigital הרשמית המאושרת ע״י Apple, חלקי חילוף מקוריים וטכנאים מוסמכי Apple לתיקון מושלם של המכשיר במקרה של כל תקלה.

iDigital Care - אחריות הניתנת ל-3 שנים מרגע רכישת המכשיר. תוכנית זו ניתנת לכלל מוצריApple (iPhone, Mac, iPad, Apple Watch ( ומרחיבה לשנתיים נוספות את אחריות היצרן שלApple .

Care + iDigital - אחריות הניתנת לשנתיים מרגע רכישת ה-iPhone. התוכנית מציעה את כל היתרונות של iDigital Care וכוללת בנוסף כיסוי נרחב של תיקון שבר מסך ל-iPhone עד פעמיים בתקופת האחריות.

הצעות ערך:כחלק מהמאמץ הקבוע של החברה להנגיש את מוצריApple ללקוחות,iDigital מובילה מהלכים משמעותיים ומאפשרת ללקוחותיה הצעות ערך מצוינות. iDigital מובילה את עולם ה-Trade In ומאפשרת ללקוחות עסקאות טרייד-אין על מגוון מוצרי Apple שלהם: iPhone, Mac ו-Apple Watch.

בנוסף, מציעה iDigital ללקוחותיה מגוון חבילות המשלבות רכישה של מוצר אפל יחד עם הטבה משמעותית כגון: שוברי הטבה לרכישת אביזרים (עד 300 ש"ח), הטבות כדוגמת מטען 3 ב-1 בשווי 349 ש"ח, הטבה של הרחבת אחריות מקיפה מעבר לאחריות היצרן ועוד.

דורון סלע מנכ'ל iCon Group ו-iDigital: אומר: Digital גאה להמשיך את השותפות האסטרטגית העמוקה עם Apple בישראל ולהשיק יחד לראשונה בישראל את פורמט ה-APP עם סניף דגל ראשון בקניון רמת אביב. זהו צעד משמעותי שיסייע לבסס עוד יותר את מעמדה של iDigital כרשת המובילה במכירות ובמתן שירות למוצרי Apple בישראל ובעיקר הבעת אמון של חברת Apple ב- iDigitalובשוק הישראלי. אנו מביאים בשורה של ממש ללקוחות אפל בישראל הן בחוויית הביקור בחנות והן במגוון המוצרים ובשירות. צעד זה יאפשר להנגיש עוד יותר את מוצרי Apple ואת מערך השירות המצוין של החברה ולהמשיך ולחזק את הקשר בין iDigital לבין האפליסטים הישראלים'.

רשתiDigital , שפועלת תחת חברת האם iCon Group - היבואנית הרשמית של מוצרי Apple בישראל - מונה 20 סניפים מחיפה ועד אילת. בנוסף אליהם, מפעילה הרשת את 6 סניפי iDigital goodiz. בנוסף למוצרי Apple, מציעה iDigital מגוון מוצרים ומותגים של חברות מובילות בעולם בסגנון החיים הדיגיטלי
צילום: גדי סיארה

 
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   לי בירן, זמר, שחקן ואבא טרי לנבו בירן...
*   BETTER SODA הפתעה מבית 'שוופס'. לראשונה...
*   ב'סולתם' לא פוסחים על מבצעי החג. יצרנית...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים