מי לא מכיר ואוהב את טעמי ה'ביסלי' הקלאסיים? רואים צורה ומיד יודעים מה הטעם שלה. עכשיו החליטו ב'אסם' לקחת את צורות ה'ביסלי' האייקוניות וגם את הטעמים האהובים והמוכרים: ביסלי בצל וביסלי פלאפל, ולהוסיף להם טוויסט קטן בטעם.
לא. הם לא יגלו לך מה הוא. אתם, הצרכנים, הם אלה שמוזמנים לטעום את המוצרים, לבחון את חוש הטעם ולנסות לנחש בעצמכם מהו הטוויסט בטעם. על האריזה יופיע QR קוד אשר יוביל לאתר החושף את הטעמים הסודיים של הביסלי שבתוך השקית ויגלה לצרכנים האם צדקו בניחוש.
המהדורה המוגבלת היא בהובלת קמפיין ע'י עידן תלם – 'אינדגיים' Inde Game שהוא אגב בנה של עו'ד לימור מגן-תלם לשעבר חברת כנסת שפועלת כיום בתחום העסקים.
עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים ב'אסם': 'ביסלי הוא אחד החטיפים הנמכרים והאהובים בישראל. אנו ב'אסם' קשובים לצרכנים ומחפשים תמיד איך לחדש. בחרנו הפעם לקחת שניים מתוך הטעמים הכה אהובים ואייקונים של ביסלי ולחבר להם טוויסט שיחמיא לטעם הקלאסי וישתלב איתו ליצירת חיבור חדשני וטעים במיוחד'.
ביסלי TWIST יוצע באריזת 60 גרם, כשרות: בד"צ העדה החרדית + רבנות מקומית שדרות, חמץ.