ההשקה של מועדון "דלתא פלוס" מהווה מהלך אסטרטגי רחב היקף, שמטרתו לאפשר ליותר מ-1.3 מיליון חברי המועדון הקיימים, וכן למצטרפים חדשים, ליהנות ממגוון רחב של הטבות בכל אחד ממותגי הקבוצה, לצד צבירת נקודות לשימוש ברשתות ובאתרי האונליין.
מוסיפה ענת בוגנר מנכ'לית 'דלתא ישראל מותגים': 'מועדון 'דלתא פלוס' הוא חלק מהמחויבות שלנו לספק ללקוחותינו חווית קנייה ייחודית ורב-מותגית. כל נקודה שנצברת במועדון שווה כסף, ואנו שמחים להרחיב את המועדון כך שיכלול את כל מותגי הקבוצה, לרבות המותגים הבינלאומיים ויקטוריה'ס סיקרט ו-Bath & Body Works.
עם המועדון החדש, חברי המועדון ייהנו לא רק מתוכנית צבירה משתלמת, אלא גם מהטבות מותאמות אישית, מבצעים ייחודיים והנחות בלעדיות. כיום, כ-77% מהרכישות שלנו הן רכישות מזוהות של חברי מועדון, נתון שממחיש את הנאמנות הרבה של לקוחותינו ואת הערך הגבוה שהם מוצאים במועדון ובמותג'.
עלות ההצטרפות למועדון: הצטרפות חד-פעמית בעלות של 50 שקלים (לכל החיים), אשר מוחזרת במלואה עם קבלת שובר בסך 50 שקלים לשימוש בחודש העוקב באחד ממותגי הקבוצה.
הטבות המועדון כוללות:
- 10% צבירת נקודות בכל רכישה.
- 15% הנחת יום הולדת, תקפה לשימוש בכל אחד מהמותגים.
- צבירת נקודות בשווי של 1 נקודה = 1 שקל, למימוש ברשתות כל מותגי הקבוצה ובאתרי האונליין.
- הטבה ייחודית למצטרפים חדשים – 20% צבירה בקנייה הראשונה בעת ההצטרפות.
- מימוש נקודות החל מיתרה של 100 נקודות.
המועדון מציע מגוון רחב של הטבות לחבריו, כולל מבצעים בלעדיים, הטבות אישיות מתקדמות והנחות אטרקטיביות, שנועדו לשפר את חוויית הקנייה ולהעניק ללקוחות ערך ממשי.
(שרון בן- פורת)