'כללית' במקום השני במדד מותגי הבריאות בסקר מדד המותגים השנתי של 'גלובס' לשנת 2024. כתבה: רונית קיטאי. צילום: דוברות 'כללית'

רונן נודלמן מנהל 'כללית' במחוז חיפה וגליל מערבי מגיב על הבשורה על מיקומה של 'כללית' בסקר מדד המותגים השנתי של גלובס לשנת 2024

פורסם ב: 17/07/2024 16:32

רונן נודלמן מנהל 'כללית' במחוז חיפה וגליל מערבי. צילום: דוברות 'כללית'
רונן נודלמן מנהל 'כללית' במחוז חיפה וגליל מערבי 'במחוז חיפה והגליל המערבי, אנחנו חווים את העוצמה הזו מידי יום. אנו מתמקדים בפיתוח שירותים חדשניים, בהנגשת טכנולוגיות מתקדמות למטופלינו, וביצירת שיתופי פעולה פוריים עם הקהילה.

אנחנו מבינים שהמטופלים שלנו אינם רק מספרים, אלא אנשים עם צרכים ייחודיים. לכן, אנו משקיעים מאמצים רבים במתן שירות אישי ומותאם לכל אחד ואחת.ההכרה במדד המותגים אינה רק אות כבוד, אלא גם דחיפה משמעותית קדימה. היא מאשרת שאנחנו בכיוון הנכון ומחזקת את מחויבותנו להמשיך להוביל את שירותי הבריאות בישראל'.

סקר המותגים של 'גלובס' מתקיים אחת לשנה והמדד מבוסס על סקר רחב היקף בקרב 3,500 נסקרים בגילאי 18 ומעלה המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל וכמובן כוללים את החברה החרדית והחברה הערבית.

(טלי שרייר-וגנר)
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור בריאות :
*   יו"ר דירקטוריון 'כללית' אלוף (מיל) יוחנן...
*   כנס וירטואלי ל'יום הרופא' הבינלאומי...
*   בשורה לילדי חיפה והסביבה: שירותי רפואת...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים