בשורה לתושבי חיפה - המוקד הטלפוני של מנהל ההנדסה נפתח . צילוםך: ראובן כהן

מנהלת אגף איכות השרות ופניות הציבור, נואית בן שמחון: 'ההנהלת העירייה מעמידה את התושב במרכז ומתוך תפיסה זו מרגע החלפת השלטון נעשית עבודה מעמיקה לעמידה ביעד זה'

פורסם ב: 24/06/2024 12:20

צילום: ראובן כהן דוברות עיריית חיפה
לאחר שעבר שדרוג ומקצה שיפורים החל לפעול המוקד הטלפוני של אגף הרישוי ואגף הפיקוח על הבנייה בעיריית חיפה

כחלק מנושא העמדת השירות לתושב בראש סדר העדיפויות העירוני, נפתח היום מחדש מוקד מנהל ההנדסה לאחר שהיה סגור בשנים האחרונות.

המוקד המחודש יפעל בימים ראשון עד חמישי בשעות 8:00-14:00 וייתן מענה בנושאים כגון: בקשות להיתר, מידע על התנגדויות, תלונות על חריגות בניה, דיווח על מבנה מסוכן ועוד.

מוסיפה מנהלת אגף איכות השרות ופניות הציבור, נואית בן שמחון: 'פתיחת מוקד רישוי ופיקוח על הבנייה בסטנדרט שרות מתקדם מייצג את תפיסתה של העירייה בכל הנוגע לשרות לתושב. בתוך כך, בתום השיחה עם נציגת השרות במוקד יישלח סקר שביעות רצון לתושב. אנו נפעל לשפר ולייעל תהליכי שרות במטרה לתת שרות מיטבי לתושבינו שהם לקוחותינו'.

(ליאורה טל)
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור רוח צפונית :
*   השבוע בחיפה. כתבה: רונית קיטאי
*   ממשיכים לרענן את מינהל ההנדסה: דן...
*   'לילה סגול' בטכניון בהצדעה לנפגעי...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים