ידיעה מתוקה, תרתי משמע. 'נוטלה', המותג האהוב, יציין 60 שנה להיווסדו ב-5.2.24. צילום: פררו

לרגל האירוע, יושקו בישראל שש צנצנות נוטלה במהדורה מוגבלת. כל צנצנת מייצגת דמות עם מאפיינים ייחודיים, אותם נזהה באנשים שגורמים לנו לחייך - מגיבור העל - לחבר הכי טוב, מהאלוף - לכוכב יום ההולדת. לצד הצנצנות יעלה לאוויר קמפיין שיווקי הכולל פעילות דיגיטלית מיוחדת לצרכנים, ובה ניתן לעצב צנצנת נוטלה בהתאמה אישית, להוסיף ברכה ולהוריד תמונה אותה ניתן לשלוח למי שגורם לכם לחייך. הפעילות תהיה זמינה באתר nutella.com.

פורסם ב: 04/02/2024 10:54

צנצנות 60 שנה ל'נוטלה'. צילום: פררו
ב-5 בפברואר, יציינו ברחבי העולם את יום נוטלה העולמי. השנה תצויין אבן דרך חשובה נוספת – יום השנה ה-60 של נוטלה.

במשך שישה עשורים, מיליוני אנשים התחילו את יומם עם נוטלה בכדי להפיץ חיוביות, לחבר בין אנשים ולהביא אל השולחן טעם מנצח והנאה רבה. מאז ההתחלה הצנועה באיטליה, המותג מפיץ חיוכים כעת בלמעלה מ-170 מדינות ברחבי העולם. הוא הפך למותג אייקוני ואהוב, הנחגג ביום הנוטלה העולמי מידי שנה.

נוטלה התחיל כסיפור של יצירה ותשוקה. המוצר אשר ברבות הימים יהפוך לנוטלה, פותח לראשונה על ידי מייסד קבוצת פררו, פייטרו פררו כתגובה למחסור באספקת קקאו לאחר מלחמת העולם השנייה. המתכון המקורי עשה שימוש בכמות מועטה של קקאו, שהיה נדיר באותה תקופה, בשילוב עם אגוזי לוז, מעדן מקומי במחוז פיימונטה שבאיטליה. בשנת 1964, בזמן שרבים עדיין הכינו שוקולד מוצק, בנו של פייטרו, מיקלה פררו, פיתח את המוצר ויצר את ממרח הנוטלה המוכר והאהוב של ימינו.

רוח החדשנות והיזמות נשמרת כבר 60 שנה ועוזרת לנוטלה להתפתח ולחדש, בכדי לספק מגוון של חוויות מוצר חדשות. מהשקת החטיף לדרך הראשון: Nutella &GO! בשנת 2005, דרך הקריספיות של Nutella B-ready בשנת 2015, ו-Nutella Biscuits - הביסקוויט הראשון והיחיד עם מילוי נוטלה קרמי בשנת 2019.

ג'ובאני פררו יו'ר קבוצת 'פררו': 'כשאנחנו מציינים את יום הנוטלה העולמי, אנו חוגגים מותג עולמי אהוב המונע על ידי רוח של חדשנות ושישה עשורים של מומחיות. באמצעות הטעם הבלתי מנוצח של נוטלה, יצרנו כעת מגוון של חוויות מוצר חדשות: Nutella B-ready, נוטלה ביסקוויט, מאפין נוטלה וקרואסונים. במבט קדימה, אנחנו נשארים מחויבים לבנות על בסיס המורשת הזו, ואף למצוא דרכים נוספות להציע למעריצים חיוביות ובחירה. אנחנו מפיצים חיוכים על פני הגלובוס כבר 60 שנה ובאמצעות תשוקה, יצירתיות וחדשנות, המותג נוטלה ישמור על העולם מחייך לשנים הבאות'.

נוטלה הוא מותג עם חיוביות בליבו. החזון של 'נוטלה' הוא להשתמש בחיוביות ככוח לטובה – המתחיל בהפצת חיוכים. זו הסיבה, שלצד חגיגות יום הנוטלה העולמי 2024, המותג יציין את יום השנה ה-60 על ידי הפצת כוחה של חיוביות עם מסע הפרסום GiveANutellaSmile#.


מותג נוטלה® נוסד בשנת 1964. ממרח אגוזי הלוז הייחודי עם קקאו, אהוב על ידי מיליוני אנשים ברחבי העולם מיוצר על ידי Ferrero עם מבחר קפדני של רכיבים איכותיים, תשומת לב ותשוקה בכל שלב בייצורו. כיום, ממרח נוטלה® זמין בכ-170 מדינות ברחבי העולם ועם טעמו הייחודי פותחו מגוון מוצרים שניתן ליהנות מהם בהזדמנויות שונות כמו Nutella B-ready, נוטלה ביסקוויט ועוד.
כל אוהבי נוטלה מוזמנים להשתתף בפעילות וליהנות מהטעם המיוחד והאיכותי שלו.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   רשת 'מאפה נאמן' בשיתוף עם הבלוגר והמתכונאי...
*   נקניקיות מהקולקציה: חברת 'מעדני יחיעם'...
*   אחוה זה דבר שצריך תמיד שיהיה בעם.'אחוה'...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים