ביקוש למוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה למערכות הביטחון .יובל מלאך סמנכ'ל חברת 'אחוה'. כתבה רונית קיטאי. צילום: רונית קיטאי, יעל האן

הדרישה המוגברת של מערכת הביטחון למזון מזין, בעל ערך תזונתית רב והמספק אנרגיה זמינה, הביאה לצריכה מוגברת למוצרי 'אחוה'. מאז פרוץ המלחמה פועל המפעל המתמחה בייצור מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, סביב השעון, וזאת במטרה לעמוד בביקושים העצומים של כלל מערכות הביטחון והבריאות. המוצר הבולט הוא החלוה במנות הקרב

פורסם ב: 13/12/2023 12:49

מפעל 'אחוה' בפעילות מוגברת על רקע הביקוש הרב של מערכות הביטחון למוצרי מזון בעלי ערך תזונתי גבוה הנותנים פתרון בתנאי שטח .הדבר הביא זינוק של מאות אחוזים במכירות של טחינה בבקבוק לחיץ, מוצרי חלוה ועוגות אישיות בחודש אוקטובר - נובמבר ביחס לתקופה זו אשתקד


הנארזת בקופסת שימורים וחטיף החלוה הקלאסי של המפעל. עוד בולטת היא הטחינה המעודנת המשווקת בבקבוק לחיץ, המתאימה לצריכה ישירות מאריזתה ומומלצת ע'י דיאטנים ותזונאים רבים.

כמענה לצורך במזון מנחם ומנה מתוקה, 'אחוה' מדווחת גם על דרישה מוגברת ממערכת הביטחון לעוגות שמרים אישיות ולעוגות בחושות. לדברי יובל מלאך סמנכ'ל השיווק והמכירות של 'אחוה': 'אנחנו פועלים כמפעל חיוני בעת חירום וככזה, אנו עושים את מירב המאמצים לעמוד בביקושים החריגים. כל הזמנה ממערכת הביטחון מקבלת קדימות במפעל ומשווקת במהירות וביעילות, גם על חשבון צמצום מגוון לכלל השוק'.

מעבר לייצור המוגבר תורמת 'אחוה' ממוצריה, בשלל מיזמים הנערכים ברחבי הארץ, לכוחות הביטחון וחיילי צה"ל המשרתים בגבולות. 'כל חייל או מפקד שיוצא מכאן עם חיוך ממלא אותנו ברוח ונחישות להמשך הפעילות', אומר יובל מלאך הסמנכ'ל.
יובל מלאך סמנכ'ל השיווק של חברת 'אחוה'. צילום: רונית קיטאי

ביקוש למוצרי 'אחוה' למערכות הביטחון והבריאות .צילום: יעל האן

שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   לי בירן, זמר, שחקן ואבא טרי לנבו בירן...
*   BETTER SODA הפתעה מבית 'שוופס'. לראשונה...
*   ב'סולתם' לא פוסחים על מבצעי החג. יצרנית...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים