ביקורופא משיקה קמפיין חדש ואסטרטגיה חדשה תחת הסלוגן - הדור הבא של שירותי הרפואה בישראל. כתבה: רונית קיטאי. צילום: יח'צ

את הקמפיין של 'ביקורופא' נבחרה להוביל מגישת הטלוויזיה המיתולוגית דליה מזור , ועלות הקמפיין החדש מוערכת ב-1.3 מיליון ש'ח

פורסם ב: 24/07/2023 09:46

מימין לשמאל מיכל שיזף משנה למנכ'ל 'ביקורופא' ודליה מזור. צילום: יח'צ
הקמפיין כולל סדרת תשדירי רדיו בהובלתה של הקריינית ומגישת הטלוויזיה המיתולוגית דליה מזור, שתדגיש את אסטרטגיית החדשנות של החברה בשנים הקרובות. הקמפיין החדש הינו כלל ארצי, ושם דגש על מהפכת האיכות והחדשנות בביקורופא. במסגרת הקמפיין יוצגו האפשרויות להתייעצות עם רופא אונליין וקבלת מרשם גם באון ליין 24/7, כולל שירותי רפואה מתקדמים עד הבית (אשפוז בית אקוטי, הוספיס בית, ביקור רופא עד הבית). הקמפיין, הופק באמצעות משרד הפרסום goood בבעלותו של אורי אוברוצקי.

מיכל שיזף, משנה למנכ'ל 'ביקורופא': 'ביקורופא מתכננת השנה לצאת עם שירותים וטכנולוגיות חדשות ולהתאים את עצמה לדור הבא של שירותי הרפואה המתקדמים בישראל. החברה שמה לה כמטרה לתת דגש על חווית שירות ייחודית לכלל המטופלים ברחבי הארץ. מהות האסטרטגיה החדשה היא לחזק את המודעות לשירותים של ביקורופא, כחברה מובילה בענף הבריאות ורפואה תחרותית ההולכת וגוברת'.

'ביקורופא' עוברת למיקוד אסטרטגי חדש שבבסיסו חיזוק השירותים אותם היא מציעה המהווים ערך מוסף ללקוחותיה. מתוך מכלול השירותים בחרה החברה להדגיש באסטרטגיה החדשה את מכלול שירותי הרפואה און ליין 24/7 ומגוון שירותי בריאות מתקדמים עד הבית.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור בריאות :
*   'אני נלחמת'. הפגישה המרגשת בין חלי...
*   מרפאה חדשה לטיפול בהשטחת ראש בתינוקות...
*   מחקר חדש מהמרכז הרפואי 'כרמל' מקבוצת...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים