נערת תפוזינה החדשה-ישנה ממשיכה לעשות 'מה שבא לה' גם אם זה אומר להסתובב ברחובות תל אביב עם אוזניות, לרקוד ולשיר גם בזיופים. העיקר שתשתה את המשקה הנכון.
את המותג 'תפוזינה' בישראל הביאה לתודעה הלאומית שלנו דוגמנית הולנדית אדומת שיער. הלן הידינג, אשר עשתה זאת ב-1994, השנה שבה השיקה חברת המשקאות 'יפאורה' משקה קל בטעם תפוזים תחת השם 'תפוזינה'. הידינג הג'ינג'ית, בעלת התספורת הייחודית הפכה לסמל מקומי ומקור השראה. בישראל התאהבו במראה שלה והיא הפכה מודל לחיקוי. פרסומת 'תפוזינה' נבחרה לאחת מהאהובות והגדולות ביותר בכל הזמנים.
(ענת בר לב יוניצמן)