BRAVO של תשואות והצרכנים הצביעו 'בראבו' לטחינה החדשה והטעימה כל כך 'טורקיז'. כתבה: רונית קיטאי. צילום: יח'צ

הצרכנים בישראל השתמשו, אהבו והעניקו BRAVO לטחינה טורקיז שהושקה לאחרונה . התואר הוענק לטורקיז לאחר מחקר צרכנים רחב היקף שנערך ע'י מכון המחקר הבינלאומי 'קנטאר' בקרב למעלה מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים

פורסם ב: 24/04/2022 10:55

טחינה טורקיז. צילום: יעל האן
בכל שנה מושקת בישראל כמות עצומה של אלפי מוצרים ושירותים חדשים במגוון תחומים. BRAVO – המלצת הצרכנים מוענק רק למוצרים ושירותים חדשים, שצרכנים שבעי רצון ממליצים עליהם לאחרים. המחקר נערך בקרב מי שצרכו את טחינה טורקיז והם נשאלו שתי שאלות לגבי חוויית השימוש שלהם במוצר: האם הייתם שבעי רצון מהשימוש והאם אתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. תואר "BRAVO – המלצת הצרכנים 2022" מוענק רק למוצר חדש שיותר מ-75% מהמשתמשים שלו היו שבעי רצון, ושציונו הממוצע (אחוז שביעות רצון + אחוז המלצה) היה הגבוה ביותר בתחומו. לכן, BRAVO משקף את ההמלצות של הצרכנים הישראלים לגבי מוצרים ושירותים חדשים, שהם השתמשו בהם, אוהבים וממליצים.

טחינה 'טורקיז' שהושקה לאחרונה ,הביאה בשורה למדף הטחינות הגולמיות. הטחינה החדשה, באיכות טחינה פרמיום, משווקת בשתי אריזות, רגילה ומלאה. במבחן טעימה שביצע מכון המחקר 'נתיב יועצים', אשר נערך בקרב 200 נדגמים בטעימה עיוורת, ניצחה טחינה טורקיז שלושה מותגי פרמיום מתחרים. עיצוב הטחינה הייחודי, בצבעי טורקיז עזים ובאווירה ים תיכונית, משכו מיד את עינו של הצרכן הישראלי ומכירותה נסקו כבר בחודש המכירות הראשון.

BRAVO הוא המלצה אמיתית של הצרכנים בישראל. המלצת צרכנים היא אחד מהכלים השיווקיים העוצמתיים ביותר, וה-BRAVO מאפשר למשווקים להבליט את החדשנויות שהשיקו ומעודדת צרכנים לנסות אותן. את פעילות BRAVO בישראל מארגנת קבוצת בראבו, המנהלת גם את פעילות מועדון Superbrands בישראל ב-15 השנים האחרונות, ואת פעילות פרסי BRAVO להצטיינות בשירות וחוויית לקוח.
אות בראבו הוענק לטחינה טורקיז. צילום יח'צ

 
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   לכבוד הקיץ והחופשות בעולם, מציגים...
*   MASHBIR עופר גרנד קניון חיפה ו-LANCOME ערכו...
*   סטארט אפ ישראלי חדש מבקש ליצור חווית...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים