Schweppes מביא בשורות משמחות: משקאות מופחתים בסוכר עבור שוופס ביטר למון לייט ,ושוופס מוחיטו ללא סוכר. כתבה: ענת בר לב יוניצמן

לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: 'שוופס ממשיך להוביל בחדשנות מוצרית ומזהה את מגמות השוק והרצון בקרב הצרכנים לאופציות מופחתות סוכר על מדף המשקאות. בעקבות כך, שוופס משיק שניים ממוצריו האהובים בגירסאות מופחתות סוכר או ללא סוכר'

פורסם ב: 01/03/2022 15:10

Mojito No Sugar+Bitter lemon light. צילום: יח'צ
לשוופס מוחיטו, שהושק בהצלחה מרובה בקיץ האחרון, מתווסף שוופס מוחיטו ללא סוכר. בשורה חשובה לצרכני ה-No Sugar אשר מחפשים ליהנות מהמשקה המוגז, בעל חווית הטעמים המרעננת של ליים ונענע, בגירסה נוספת ללא סוכר.

כדי לפתח את המשקה בגירסה הנוכחית , הושקעו מאמצים רבים וזאת כדי לא לפגוע בטעמו .המוצר נמכר ובאריזה חדשה וייחודית בבקבוק משפחתי של 1.5 ליטר.

בנוסף, שוופס ביטר למון שהוא אחד המשקאות הקלאסיים, הוותיקים והאהובים שיש ל'שוופס' להציע, מושק בגירסה נוספת עם 80% פחות סוכר ולא תחושו כלל בשום הבדל בטעם. להשיג באריזה משפחתית של 1.5 ליטר.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   הקונדיטורית אור שפיץ בשיתוף פעולה...
*   'תנובה' ו'ויסוצקי' חגגו באירוע משותף...
*   קבוצת 'רב -בריח' השיקה היום קולקציית...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים