חברת 'בארכה' פנתה לטחינה 'טורקיז' בטענה להעתקת אריזת הטחינה. הצילומים מוכיחים שאין כל דמיון בין האריזות

יובל מלאך סמנכ'ל השיווק והמכירות של טחינה 'טורקיז' שההצלחה ההיסטרית של הטחינה שלהם היא בזכות הטעם המופלא שלה , מחייך כל יום מחדש, ומגיב

פורסם ב: 02/01/2022 11:01

פוסט שפורסם ברשת והפך ויראלי. צילום: טחינה 'טורקיז'
יובל מלאך סמנכ'ל השיווק והמכירות של טחינה 'טורקיז' : 'כל מי שעיניו בראשו יכול להבדיל בשוני העיצובי בין המותגים ובייחודיות הגרפית של טחינת טורקיז'.

חברת רושדי תעשיות מזון, יצרנית טחינה 'בארכה', פנתה לחברת 'אחדות', יצרנית טחינה 'טורקיז', במכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים. לטענת החברה, טורקיז מפרה את זכויותיה של רושדי בסימני המסחר שלה ובעיצובה של אריזת טחינה בארכה.

מוסיף יובל מלאך סמנכ'ל השיווק והמכירות של טחינה 'טורקיז' מגיב: 'אנו תמהים על קבלת מכתב התראה זה, שכן כל מי שעיניו בראשו יכול להבדיל בשוני העיצובי בין המותגים ובייחודיות הגרפית של טחינת 'טורקיז'. תוצאות מבחן טעימה שביצע עבור 'אחדות' מכון המחקר 'נתיב יועצים', קבעו כי טחינה 'טורקיז' גברה בפער מובהק על טחינת 'בארכה', אזי כנראה זו דרכם לחסום יצרנים מתחרים. אנו מעדיפים תחרות הוגנת על לבו וכיסו של הצרכן הישראלי וכך ננהג'.


טחינה 'טורקיז' הושקה לאחרונה והביאה בשורה למדף הטחינות הגולמיות. הטחינה החדשה, באיכות טחינה פרמיום, משווקת בשתי אריזות, רגילה ומלאה. במבחן טעימה שביצע מכון המחקר 'נתיב יועצים'", אשר נערך בקרב כ- 200 נדגמים בטעימה עיוורת, ניצחה טחינה טורקיז 3 מותגי פרמיום מתחרים. עיצוב הטחינה הייחודי, בצבעי טורקיז עזים ובאווירה ים תיכונית, משכו מיד את עינו של הצרכן הישראלי ומכירותה נסקו כבר בחודש המכירות הראשון. ההשקה מלווה בקמפיין שילוט חוצות בפריסה ארצית וכן במבצע מיוחד נושא פרסים, בהן טיסות זוגיות לאיי יוון.
יובל מלאך סמנכ'ל השיווק והמכירות של 'טורקיז'. צילום: רונית קיטאי

טחינה 'טורקיז'. צילום: יעל האן

שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור קצר ולעניין :
*   חברת 'אחוה' מגישה לרגל החג מתכון לעוגת...
*   'החממה לאמנות מקום' של מוזיאוני חיפה...
*   השחקנית ליהי קורנובסקי, ממשיכה גם...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים