עמוס תמם, אופירה אסייג, מושיק רוט, עדן אלנה וקים אור אזולאי נבחרו להוביל את קמפיין הפרסום ל- Poalim Wonder. צילום: ליאור נורדמן

Poalim Wonder היא תוכנית הנאמנות החדשה של בנק הפועלים ובמסגרת הקמפיין, צולם סרטון הומוריסטי ובו עמוס תמם מגייס את נבחרת המומחים להטבות של פועלים וונדר. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום פובליסיס One

פורסם ב: 26/10/2021 14:36

עדן אלנה, אופירה אסייג, עמוס תמם ,קים אור אזולאי ומושיק רוט בקמפיין לפועלים. צילום: ליאור נורדמן
אופירה אסייג – המומחית להטבות בתחום בילוי משפחתי ונופשים
מושיק רוט – המומחה להטבות בתחום קולינריה ואוכל
עדן אלנה – המומחית להטבות בתחום המוסיקה והופעות
קים אור אזולאי – המומחית להטבות בתחום השופינג ולייף סטייל

Poalim Wonder הינה תוכנית הטבות חדשה ללקוחות בנק הפועלים המחזיקים בכרטיס אשראי של הבנק, המקנה הטבות מפתיעות במגוון רחב של תחומים ע'י צבירת נקודות הניתנות למימוש למשך זמן ארוך של עד 12 חודשים

במסגרת הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס one, צולם סרטון הומוריסטי ובו עמוס תמם מגייס את נבחרת המומחים להטבות של פועלים וונדר.

עמוס תמם אוסף את הכוכבים לנבחרת של פועלים וונדר כל אחד באמצע החיים והעולם שלו: את עדן אלנה הוא אוסף מאחורי הקלעים רגע לפני הופעה גדולה, את אופירה אסייג ממנזר בודהיסטי בטיבט כשהיא בגלימה של נזירים, את מושיק רוט ממטבחון מאולתר במילואים בדרום בסגנון גבעת חלפון ואת קים אור אזולאי מפדיקור במכון יופי.

לאחר שעמוס תמם אוסף את נבחרת המומחים הוא שולח אותם למשימה החשובה שלהם והיא לאתר את ההטבות הכי שוות עבור לקוחות פועלים וונדר, כל אחד בתחומו: אופירה אסייג – המומחית להטבות בתחום בילוי משפחתי ונופשים, מושיק רוט – המומחה להטבות בתחום קולינריה ואוכל, עדן אלנה – המומחית להטבות בתחום המוסיקה והופעות וקים אור אזולאי – המומחית להטבות בתחום השופינג ולייף סטייל.

גלית דובין מנהלת תוכנית הנאמנות של בנק הפועלים:'Poalim Wonder הינה תוכנית הטבות חדשה ללקוחות בנק הפועלים המחזיקים בכרטיס אשראי בנקאי ומצורפים לערוץ השירות "פועלים באינטרנט", המקנה הטבות והצעות ערך ייחודיות ללקוחות.

בהתאם לתוכנית, הלקוחות יצברו נקודות בהתאם להיקף השימוש שלהם בכרטיסי האשראי וכן בהתאם למספר הפעולות שיבצעו בערוצים הדיגיטליים של הבנק וייהנו מעשרות הטבות שוות ומפתיעות בתחומי צרכנות, פנאי, תרבות, קולינריה ותיירות ועוד המון הפתעות ומתנות הצטרפות שוות במיוחד הלקוחות יוכלו לעשות שימוש בנקודות שצברו להזמנת או רכישת שוברים המאפשרים קבלת מוצרים או שירותים בבתי העסק המציעים מוצרים ושירותים אלו באמצעות האפליקציה, או להמשיך לצבור אותן וזאת לתקופה של עד 12 חודשים (פרק זמן ממושך מאוד בהשוואה למקובל בתוכניות ההטבות)'.

גלית פולק, מנהלת תקשורת שיווקית בבנק הפועלים :'הקריאיטיב מבוסס על כך שעמוס תמם אוסף את הכוכבים לנבחרת של פועלים וונדר כל אחד באמצע החיים והעולם שלו. הבחירה בכל אחד משקפת גם את אופיו וגם את תחום ההתמחות שלו. מועדון וונדר יציע את ההטבות המדויקות ביותר, כאלו שלקוחותינו באמת רוצים וישמחו לקבל ועל כן נבחרו המומחים האלו להוביל את הקמפיין'.

(איתן אטיאס)
קים אור אזולאי בקמפיין לפועלים וונדר. צילום: ליאור נורדמן

 
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור קצר ולעניין :
*   ביום רביעי, ה-1.12.2021, באולם הספורט שבקריית...
*   דפיברילטור נייד וקומפקטי שפיתחו סטודנטים...
*   סטרטסיס חוברת ל-ECCO הדנית לשילוב טכנולוגיות...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים