המותג 'פיניש' חתם על שיתוף פעולה לשנתיים עם ארגון 'שלוה' במסגרתו יתרום לפעילות הבריכות השיקומיותשלהם. כתבה: רונית קיטאי. צילום: רפי דלויה

כחלק מהקמפיין המתמשך של המותג 'פיניש' המוביל בקטגוריית מדיחי הכלים, המעודד את הציבור לחסוך במים בישראל, נחתם שיתוף פעולה בן שנתיים עם ארגון שלוה

פורסם ב: 05/08/2021 08:56

צילום: רפי דלויה
'שלוה' הוא ארגון המטפל בלמעלה מ-2,000 ילדים ובוגרים עם מוגבלויות בשבוע בבריכות השחייה הטיפוליות והשיקומיות במרכז 'שלוה'.

פיניש, המותג המוביל בישראל בקטגוריית מדיחי הכלים וארגון שלוה לטיפול בילדים ובוגרים עם מוגבלות, חתמו על שיתוף פעולה ארוך טווח (שנתיים לפחות). את שיתוף הפעולה עשתה דפנה גיא-שטגמן מאג'נדות.שיתוף הפעולה הוא חלק מקמפיין גדול של המותג שהחל ב-2020 הקורא לחיסכון במים בישראל באמצעות שימוש במדיח כלים שנמצא חסכוני על פני שטיפת כלים ידנית. ההערכות הן כי רק השנה נחסכו באמצעות שימוש במדיח כמיליוני ליטרים של מים בישראל.

התרומות מהמותג והמים שיחסכו צפויים לשמש את ארגון 'שלוה' להמשך תפעול בריכות טיפוליות ושיקומיות עבור ילדים עם מוגבלות. כבר היום עוברים מעל ל-2000 ילדים בעלי מוגבלויות מגיל לידה ועד לבגרות, טיפולי הידרותרפיה וחוגי שחייה יעודיים בבריכה במרכז שלוה.

הקפסולות המשודרגות של 'פיניש' פותחו במיוחד לכך שניתן להיפטר מבזבוז מים מיותר הנובע מהרגל של שטיפת הכלים בצורה ידנית. בכל הפעלת מדיח נחסכים כ-33 ליטרים מים, מה שגרם לחיבור של פיניש עם ארגון 'שלוה' להיות טבעי בשל הבריכות הטיפוליות והשיקומיות שיש לארגון להציע.

עמוס פם מנכ'ל רקיט הייג'ין: 'אנחנו גאים לתרום לאג'נדות החשובות של חיסכון במים ותמיכה בילדים עם מוגבלות. המפעל החשוב הזה, ארגון שלוה, עטוף כולו בעשיית הטוב והכשרת ילדים ומבוגרים בעלי מוגבלות להשתלבות אופטימלית בחברה'.

קלמן סמואלס מייסד ונשיא 'שלוה': 'אנחנו מודים לרקיט ופיניש על שיתוף הפעולה שמעודד מצד אחד חיסכון במים שכל-כך קריטי במדינת ישראל ומצד שני מחזק ומדגיש את הצורך בטיפול מותאם לילדים עם מוגבלות כמו שניתן במסגרת טיפולי הבריכה בשלוה. שותפים כמו רקיט בהחלט מחזקים את ארגון שלוה ואת היכולת שלנו לשאת את דגל השילוב והטיפול גבוה ולמעלה'.



רקיט בנקיזר היא מחברות מוצרי הצריכה והתרופות הגדולות בעולם. החברה מוכרת את מוצריה בלמעלה מ -120 מדינות וכוללת שתי חטיבות. חטיבת ה - Home Hygiene עם המותגים פיניש, איירוויק, בוטניקה, קולון, וניש ונוספים.וחטיבת ה- Health עם המותגים נורופן, דורקס, סטרפסילס ונוספים.החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת את מוצריה ומעסיקה למעלה מ – 40,000 עובדים ברחבי העולם מתוכם כ – 100 בישראל.
החברה, שנוסדה בשנת 1819, הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית בשווי מוערך של 12 מיליארד פאונד נכון לימים אלו.


אג'נדות היא חברה העוסקת בפיתוח אג'נדות חברתיות, בניית שותפויות אסטרטגיות בין עסקים לקהילה ומינופן שיווקית.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור מבזקים :
*   שירות מכולת האונליין ,Yango DelY ממשיך...
*   כרמיאל עיר מצטיינת עם 91% אחוזי זכאים...
*   הישג מרשים לתלמידי העיר חיפה: 87.4% מתלמידי...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים