השבוע התקיימו צילומי הקמפיין החדש עבור המותג 'ספאטון' תחת המסר 'תוסף הברזל בנוזל הנמכר ביותר בישראל'. כתבה: רונית קיטאי. צילום: רפי דלויה

'ספאטון' משווק על ידי קבוצת 'לפידות' ועל הסט נכחה הפרזנטורית של המותג לירון ויצמן, שעושה זאת כבר העונה הרביעית ברציפות. על הסט היו גם בכירי החברה אילן לפידות מנכ'ל קבוצת 'לפידות' ובועז להב סמנכ'ל השיווק של הקבוצה

פורסם ב: 30/06/2021 15:56

בועז להב עם לירון ויצמן הפרזנטורית ואילן לפידות. צילום: רפי דלויה
הצילומים מציגים בצורה הומוריסטית וקלילה מפגשים של לירון עם צרכנים שונים של תוסף הברזל. ויצמן הצליחה במאמץ רב למצוא תאריך לצילומים בשל החזרות הרבות שהיא מבצעת לתוכנית הטלויזיה הכי נצפית -'האח הגדול' אשר יעלה בחודש יולי הקרוב.

אילן לפידות מנכ'ל קבוצת 'לפידות' המשווקת בישראל את תוסף הברזל הנ'ל: 'בשנים האחרונות ספאטון הולך ותופס את מקומו כתוסף ברזל מוביל בישראל בקרב קהלים שונים. אני בטוח שהקמפיין החדש יסייע לצרכני ברזל נוספים להיחשף לספאטון ושני יתרונותיו הגדולים- גם תוסף ברזל מהטבע וגם תוסך ברזל שנמכר כנוזל'.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   רשת תכשיטי היוקרה 'צבאן' השיקה הערב...
*   ירון ברדוגו מנכ'ל תאגיד המיחזור 'אסופתא'...
*   לקראת יום התה הבינלאומי החל ב-15.12.21...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים