הוא כבר מזמן לא רק כוכב כדורגל נערץ אלא מככב בכל מקום אפשרי. הוא כובש לבבות וממגנט באישיותו הקורנת והתזזיתית. הוא הספיק לזכות ב'הישרדות' ולככב על המסך לא מעט.
בזמן שרבים בארץ מתקשים לעבור את התקופה הלא פשוטה כלל, מסתבר כי הצורך לטיפוח הבייתי גובר
וג'ובאני רוסו הוא בעל מודעות רבה לטיפוח עצמי. לכן קטף בקלות את הקמפיין החדש למותג הטיפוח "PARTICLE"
שמשיקים את קרם הפנים החדש שלהם לגבר- שכולל שישה טיפולי פנים שונים לגבר במוצר אחד.
כשהוא מגיע לסט הצילומים מלווה באשתו מאיה.מוכיח ג'ובאני כי בגיל 48 הוא עדיין בעל מראה נערי ולכן היה זה טבעי כי
חברת 'פרטיקל' בחרה בו כפרזנטור של מוצרי האנטי אייג'ינג שלהם ומשיקים את קרם הפנים החדש שלהם לגבר.פעילות החברה הייתה עד היום רק בארה'ב עם מאות אלפי לקוחות. עכשיו הושק גם השוק בישראל.