הקמפיין יצולם במדבר יהודה בישראל, עבור סדרת שעוני ספיד מאסטר, תוך התמקדות בשעון האייקוני של 'אומגה' לאסטרונאוטים ואנשי החלל. הקמפיין 'ירח במדבר' יעלה לאוויר במהלך חודש ינואר 2021 ויכלול פרסום בנקודות המכירה ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.
קרין קיש מנהלת תחום מותגי היוקרה בקבוצת 'רולטיים' סיפרה 'אנחנו מתרגשים שהשף טום אביב נבחר כשגריר 'אומגה'. טום אביב מתאים לערכי המותג החל מסגנון הלבוש שלו, דרך התחכום והמצוינות הבלתי מתפשרת שלו ועד ליצירתיות שבו'.
השף מסעדן טום אביב ידוע כחובב שעוני יוקרה ומחזיק במספר שעוני אספנות של המותג OMEGA. הוא החל את דרכו כמתמודד בתוכנית הריאליטי 'מאסטר שף' ואביו עשי אביב המתוגרר בחו'ל מזה שנים, הגיע לארץ במיוחד כדי לעודד את בנו. בהמשך כיכב בתוכניות טלוויזיה שונות, בעיקר בתוכניות בישול. בתחום העסקי, טום אביב מיצב את עצמו כיזם בתחום הקולינרי כשפתח יחד עם השותף את המסעדות המצליחות 'קוקו במבינו' ו'פאט קאו',בתל אביב וכן קצביה בשרונה ומסעדת 'ג'אנגו' בראשון לציון.
מותג שעוני היוקרה 'אומגה' מיובא לישראל על ידי קבוצת 'רולטיים' ומשווק ברשת חנויות 'אימפרס' ובחניות שעוני יוקרה ברחבי הארץ.