נטע אלחמיסטר חתמה לעונה נוספת כפרזנטורית של רשת 'אירוקה'. כתבה: רונית קיטאי. צילום:גיל חיון

דוגמנית, אשת העסקים ואושיית האינסטגרם נטע אלחמיסטר נבחרה זו שנה שלישית ברציפות כפרזנטורית של רשת משקפי ERROCA.בחמישי האחרון היא התייצבה לצילומים בשעות הבוקר המוקדמות וזה לא היה קשה לה להגיע לשם כי זה היה במגדל בו היא מתגוררת כיום

פורסם ב: 25/10/2020 09:26

לי אפיק, נטע אלחמיסטר ושי אביטל. צילום: גיל חיון
קמפיין סתיו חורף 2021 של אירוקה מציג מסר חיובי : Look in to my eyes and see better days


מדובר בצילומי קמפיין חברתי חדש, לרגל השקת קולקציית משקפי הראייה של 'אירוקה' לחורף 2021. לצדה נטע אלחימסטר מככבים שמונה דוגמנים בינלאומיים, המיוצגים על ידי סוכנות 'עלית' של שי אביטל אשר פתח סוכנות לייצוג גברים.

בשל הסגר וההגבלות הוחלט לקיים את הצילומים במגדל בו מתגוררת כיום אלחמיסטר -מיני פנטאוז במגדלי 'בריגה' היוקרתיים בפולג, נתניה, לשם עברו נטע ובעלה הכדורגלן רמי גרשון מדירתם השכורה בשכונת נאות פרס בחיפה שהיתה סמוכה למגרש הספורט באצטדיון סמי עופר. 'אני גאה לקחת חלק בהובלת המותג בעיקר בתקופה מאתגרת זאת ושמחה לצלם את הקמפיין בביתי',אמרה נטע אלחמיסטר.

זהו הקמפיין השלישי השנה של רשת 'אירוקה' בו הם משלבים מסרים חברתיים. זה החל בקמפיין 'אוכלים עם העינים' שם העניקה'אירוקה' במה למסעדנים והמשיך בקמפיין ALL EYES ON YOU שנערך בימים אלה במסגרתו מעניקה אירוקה במה ליוצרים ועד הקמפיין החדש שיעלה תחת הסיסמא: Look in to my eyes and see better days.

לדברי לי אפיק מנכ'לית רשת 'אירוקה': 'בימים לא פשוטים אלה, אנחנו מחויבים יותר מכל למחויבות חברתית ואחד לשני ולכן בחרנו לשלב בקמפיין שלנו מסרים של אחווה, חברות, הבנה ואופטימיות מתוך תקווה שכמה שיותר מהר נראה כולנו את הטוב. המסרים האלו יבואו לידי ביטוי במסגרת הקמפיין מתוך עיניהם של נטע אלחמיסטר והדוגמנים, דרך משקפי הראייה של 'אירוקה'.
נטע אלחמיסטר בקמפיין חורף 2021. צילום :גיל חיון

 
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   רשת ג'מבו סטוק חתמה עם קבוצת BIG מרכזי...
*   חברת 'אחוה' השיקה מוצר חדש בסדרת ממרחי...
*   'משומשו' השיקה גבינה טבעונית חדשה:...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים