דבלקה גליקמן שמככב בקמפיין לצד דביר בנדק ממשיך עם דמותו המיתולוגית של 'שאול בעל חנות חמניות' אך כעת בשם החדש 'שאול ופיצוחיו'.
לך תפצח את הראש של אנשים לעסקים. אז שאול הרחיב את פעילות העסק והוסיף מכירת פיצוחים לצד החמניות. בקמפיין הנ'ל דביר נכנס לחנות ופוגש שוב את שאול ותוהה לפשר התוכים במקום. שאול מספר לו כי בניו הוצא לחל'ת וביחד עם התוכי סמנכ'ל הפיצוח בעסק, הם הרחיבו את הפעילות בלית ברירה והתוכים מסייעים בפיצוח גרעיני החמניות שכעת מוצעים למכירה ללקוחות.
בתום סרט הפרסומת מציג הבנקאי של מזרחי טפחות לשאול את מכלול הפתרונות המוצעים לעסקים, כגון: התאמת מסגרת אשראי, הלוואה בערבות מדינה ומוצרים נוספים, לצד ליווי בנקאי עסקי ואישי המלווה את הלקוח וזמין לו בכל ערוץ שיבחר. בנק מזרחי טפחות דאג בתום יום הצילומים לתרום את אלפי החמניות שהוזמנו לצורך תפאורת הסט לבתי חולים ובתי אבות.