מאירה קיפרמן מנהלת שירותי הרווחה בעיריית חיפה על ייעוץ טלפוני של עיריית חיפה לתושבי העיר. למתמודדים עם אתגרי התקופה בצל התפשטות מגפת הקורונה

הקו הטלפוני שמספרו 04-8355761 - עומד לרשות התושבים בין השעות 8:00-16:00

פורסם ב: 19/04/2020 17:42

מאירה קיפרמן. צילום: דוברות עיריית חיפה
תושבי העיר מוזמנים לפנות באמצעות הקו לעובדים הסוציאליים ולפסיכולוגים של עיריית חיפה המציעים עזרה וייעוץ להתמודדות עם משבר הקורונה וההיערכות לחזרה הדרגתית לשגרה.

מנהלת שירותי הרווחה בעיריית חיפה האחראית על מכלול אוכלוסייה במצבי חירום מאירה קיפרמן: 'בעקבות התפשטות נגיף הקורונה אנו נמצאים בתקופה לא שגרתית, מבלבלת ומשתנה בקצב מהיר. השגרה שלנו היא חלק מהביטחון שלנו להתמודדות במצבי משבר. השינוי המתמשך בחיינו, מאתגר ומעורר אצל רבים מאתנו תהיות, לחצים וחרדות. ההתמודדות המתמשכת מציבה אתגרים בפני כל בני האדם. כולנו חווים מגוון תגובות רגשיות. לכל אלה מציעים כאמור העובדים הסוציאליים והפסיכולוגים של עיריית חיפה אוזן קשבת עזרה וסיוע בהתמודדות עם אתגרי הזמן'.

הקו הייעודי מצטרף לתמיכה הניתנת מאז תחילת המשבר ע'י השירות הפסיכולוגי והעובדים הסוציאליים של עיריית חיפה לתושבי העיר באמצעות מערכת החינוך העירונית והמוקד העירוני 106.

(רוני גרוסמן)
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור רוח צפונית :
*   הקרן לחיפה גייסה תרומות להקמת ספריית...
*   מיזם '20 דקות-זוז!' ממשיך להתרחב. עיריית...
*   מנהיג חדש לתלמידים ולנוער בישראל...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים