Deprecated: Function split() is deprecated in /home/rinunimc/public_html/Article.php on line 46
חברת אלוני העניקה חסות ראשית בתחום 'מוצרי הגמר' לבית 'האח הגדול'. כתבה: זיוה וייס. צילום ליאור גרונדמן , יח'צ

קולקציית המוצרים של 'אלוני' המשולבת בבית 'האח הגדול' , שואבת השראתה מהסגנון הספרדי הצבעוני, הנועז במרכזו עומד הבמאי האייקוני אלמודובר

פורסם ב: 03/01/2020 10:29

צוות 'אלוני' בבית האח הגדול- מימין ענת אגסי, ענת פרץ דוידי, שירלי שמאי, שרון מנשה וניב ג'רבי צילום :יח'צ
תמהיל המוצרים הנבחר שם דגש על פונקציונליות, כשמציג פתרונות מותאמים לכל חלל וחלל, לצד אסתטיקה וחווית משתמש מתקדמת.

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטרים העניקה חסות לבית 'האח הגדול" שעלתה לאויר ב-1.1.20, בערוץ 13. במסגרת זו העניקה אלוני אריחים לחיפוי וריצוף וכלים סניטרים לעיצוב כל חללי הבית והחוץ

המעצבת ענת אגסי מנהלת תחום אדריכלים בחברת 'אלוני' אומרת: 'ההחלטה של חברת אלוני להיכנס לשיתוף פעולה עם הפורמט הריאליטי הטלוויזיוני 'האח הגדול', התבססה על ההבנה כי דרך שיתוף פעולה שכזה יוכלו לבוא לידי ביטוי הקולקציות המגוונות וזמני האספקה הלא שגרתיים שמאפיינים את הרשת בשנים האחרונות. אלו שיקולים משמעותיים שבאים בחשבון בעת בחירת אריחים וכלים סניטריים לחללי הבית ושיתוף הפעולה עם התכנית הוא דרך נפלאה להמחיש זאת.

בחירה במוצר אינה מבוססת על פן אסתטי או פונקציונאלי בלבד. ישנם מנגנונים שמיועדים לחיסכון במים וברזים שמיוצרים במיוחד לשימוש של מספר רב של אנשים, יכולה לעלות דרישה לאריח בגוון מסוים אבל אם האריח הזה מיועד לשפת הבריכה או לחלל הרחצה, עליו להיות אריח אנטי סליפ, נגד החלקה. ישנו מכלול רחב של פרמטרים לבחירה נכונה ומותאמת של מוצר. בית האח כולל את כל חללי הבית השונים ומאוד קל להציג בכל אחד מהם את הפתרונות המותאמים לכל חלל וחלל. מעבר לכך, אפשר לומר שהניצוץ האלמודוברי הפך את הפרויקט למורכב – צבעוניות לא שגרתית, צורניות מאוד מסוימת, בחירה במוצרים ייחודיים.

במרכז מקורות ההשראה לעיצוב חללי בית 'האח הגדול' עומד הבמאי האייקוני הספרדי אלמודובר, הידוע בגישתו הדרמטית, האקסטרווגנטית, ובשימוש שלו בצבעוניות עזה בסרטיו. עיצוב הבית על בסיס השראות ספרדיות בא לידי ביטוי בצבעוניות עזה דומיננטית מאוד המאפיינת את הבית, זהו מפגש בין סגנון עכשווי לדרמה אלגנטית.

מוצרי אלוני המשולבים בחללי הבית השונים מותאמים לקונספט העיצובי ובמקביל ממחישים צרכנות נבונה. זהו תמהיל מוצרים החושף פונקציונאליות גבוהה, בדגש על מנגנונים ועיצוב מוצר, שמבטיחים חוויית משתמש מתקדמת, לצד מראה אסתטי, מוקפד מאוד ועדכני.

בחירות המוצרים הנועזות יוצרות את המראה הדרמטי: הספסל בפינת העישון בגוון כחול עמוק, ריצוף קונטרסטי המבליט קווים גאומטריים בכניסה לבית, ברזים המשלבים מפגשים מרהיבים בין שחור פחם ומטאל, קירות מחופים אריחים צבעוניים היוצרים יחדיו כתמי צבע משמעותיים ונוכחים בחלל, אריחי שברון המציעים צורניות דומיננטית המוסיפה עניין רב נוסף לחלל המעוצב ועוד.


מעצב הבית: שמרי גל נובק

מנהלת אומנותית: רחלי לוין
אלוני- שימוש במוצרי אלוני בבית 'האח הגדול' .צילום: ליאור גרונדמן

אלוני- שימוש במוצרי אלוני בבית 'האח הגדול'. צילום: ליאור גרונדמן

אלוני- שימוש במוצרי 'אלוני' בבית 'האח הגדול'. צילום: ליאור גרונדמן

אלוני- שימוש במוצרי אלוני בבית 'האח הגדול' .צילום: ליאור גרונדמן

שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   YOLO רשת המתנות והציוד לבית הספר מציגה...
*   הילדים חוזרים ללימודים. הללויה, אנד...
*   קניוני עזריאלי ואתר האיקומרס המוביל...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים