היום מהבוקר ועד הצהריים ערכה פייסבוק מפגש במלון גארדן בחיפה. כתבה וצילמה: רונית קיטאי

עדי סופר-תאני מנכ'לית פייסבוק פתחה את כנס תחת הכותרתBoost your Business . צוותים של פייסבוק ישראל הגיעו על מנת ללמד אנשי עסקים כיצד לשפר את קידום עסקיהם באמצעות פייסבוק ואינסטגרם. דוברת פייסבוק ישראל מעיין שריג ועוד. הנחה במקצועיות העיתונאי יוסי מזרחי כתב חדשות ערוץ 2

פורסם ב: 24/11/2019 14:24

מנכ'ל פייסבוק ישראל עדי סופר-תאני בכנס פייסבוק בחיפה. צילום: רונית קיטאי
על עסקים קטנים דובר שם רבות וזה הזכיר ליוסי מזרחי בית קפה קטן במרכז הכרמל שהוא לא נתן לו שום סיכוי שיתפתח כי הוא מכר רק סוגים שונים של קפה, אך בית הקפה הפך לרשת ארצית מצליחה ביותר. מה שיוסי מזרחי לא אמר ואני מגלה לכם כי הכוונה היתה לרשת קפה 'גרג' .

אפרופו עסקים קטנים ואחד שקרוב במיוחד ללב שלה ונסגר חשפה וידו אישי מנכ'לית פייסבוק ישראל עדי סופר-תאני . כוונתה היתה למסעדה הירושלמית של סבא וסבתא שלה . לדבריה הם הכירו את כל הלקוחות שלהם. ידעו מה הם אוהבים לאכול ומה קורה להם. היום הקשר האישי לאנשים אבד, וכדוגמא סיפרה על סופר ענק בחו'ל עם שפע מרשים אך אין שם קשר אישי. היא הסתובבה במרחבים הענקיים ואפילו לא ידעה את מי היא יכולה לשאול כדי לחפש את מבוקשה.

כאשר עדי סופר-תאני סיפרה על תוכנת וייז ועל האפשרות לבחור את קול הדובר היא גילתה כי היום יש אפשרות שתקליטו בעצמכם את ההוראות בקול שלכם. עדי סופר-תאני לא נידבה את קולה לאפליקציה המפורסמת אלא הקליטה את בתה 'המתוקה' בת ה-14.

המהפכה החזירה למרכז הבמה את העסקים הקטנים. כמה משתמשים יש בפייסבוק ובאינסטגרם בעולם לעסקים הקטנים? 140 מיליון (!) . נדהמים? גם אנחנו!


על הבמה עלו אנשי עסקים מחיפה והצפון והם סיפרו כיצד הם הצליחו בעזרת פייסבוק ואינסטגרם לקדם את עסקיהם הקטנים שצמחו בקצב מעורר פליאה עם סיפור הצלחה היסטרי לכל אחד מהם. אני מתכוונת לזאייד זאייד בעל T&E Fashion. איילת ונציה מישר מ'תבלינים של איילת', גלידת Eissalon של שיאון ליאוני וענת אשכול רביד מ-Collection Design.


איש העסקים הצעיר משפרעם זיאד זייאד בעל עסק לשמלות ערב הגדול ביותר במדינה שקנה את המותג מבעליו הקודמים טוני ואדוארד חשף בפאנל מעל הבמה כי לפני יומיים נולד בנו הבכור ושמו...תבור. אז לאן מיהרה מנכ'לית פייסבוק ישראל ? לקניון עזריאלי חיפה הקרוב גיאוגרפית למלון 'גארדן' וחזרה משם עם מתנה לפעוט. האב הטרי בהחלט התרגש.


עדי סופר-תאני הפתיעה בסיפור של מותג הקוסמטיקה הישראלי 'איל מקיאג'' שהפך להצלחה בינלאומית מדהימה מאז הקימו חנות אונליין והם צומחים ברחבי העולם. היום אפשר לבחור אונליין ב'איל מקיאג' את גוון המייק אפ שמתאים לאישה באופן אישי והם מאפשרים לכל קונה לשלם רק לאחר שקיבלה את המוצר, השתמשה בו ומצאה כי הוא מתאים לה. האימון שנותנים בלקוחה הקפיץ מן הסתם גם הוא את המכירות ולדברי מנכ'לית פייסבוק ישראל 'התוצאה של בחירת המייק אפ באונליין מוצלחת יותר מאשר על ידי דיילת יופי שמתאימה את הגוון ללקוחה'.

עדי סופר-תאני סיפרה לאנשי העסקים הצעירים שגדשו את אולם האירועים של מלון 'גארדן' בחיפה כי 'את האירוע אנחנו עושים כדי לשמוע מכם'. היתה דוברת פייסבוק ישראל מעיין שריג,ובין הדוברים היתה נעמה להב מנהלת לקפייסבוק ישראל, אורנלה סיסו מנהלת לקוחות פייסבוק ישראל. צילמה באירוע ענת סלומון ממשרד דוברות עיריית חיפה. את הפאנל בהשתתפות אנשי העסקים שמצליחים בזכות השימוש בפייסבוק ובאינסטגרם הנחה גיא אלקלעי מפייסבוק ישראל.
מנכ'ל פייסבוק ישראל עדי סופר-תאני.צילום: רונית קיטאי

אורנלה סיסו מנהלת לקוחות פייסבוק ישראל. צילום : רונית קיטאי

יוסי מזרחי כתב חדשות ערוץ 2 שהנחה את כנס פייסבוק חיפה. צילום: רונית קיטאי

עדי סופר-תאני מנכ'לית פייסבוק ישראל. צילום: רונית קיטאי

עדי סופר- תאני מנכ'לית פייסבוק ישראל. צילום: רונית קיטאי

דוברת פייסבוק ישראל מעיין שריג בכנס פייסבוק במלון גרדן בחיפה צילום: רונית קיטאי

המשתתפים בפאנל שהנחה גיא אלקלעי. צילום : רונית קיטאי

נעמה להב בכנס פייסבוק בחיפה.צילום: רונית קיטאי

כנס פייסבוק בחיפה. צילום :רונית קיטאי

כנס פייסבוק בחיפה. צילום : רונית קיטאי

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי. צילום: רונית קיטאי

כנס פייסבוק בחיפה .העיתונאי יוסי מזרחי בחולצה עם הלוגו של פייסבוק. צילום: רונית קיטאי

העיתונאי יוסי מזרחי כתב ערוץ 2 שהנחה את הכנס במקצועיות רבה.צילום : רונית קיטאי

 
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור מפגשים :
*   אוניברסיטת תל אביב השיקה את בית הספר...
*   פרופ' רוני גמזו נפגש עם משה ליאון ראש...
*   פרופ' אמריטוס ראובן פאונץ מהפקולטה...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים