www.rinunim.co.il

מבחן להעדפת הטעם של הישראלים למותג קולה PEPSI.כתבה: שירה הלוי. צילום: יוסי לזרוף
במבחן שהתקיים במהלך חודשי הקיץ במוקדים רבים ברחבי הארץ לאוכלוסיות מגוונות ולגילאים שונים, בחרה החברה לאתגר עם המותג Pepsi max את משקה הקוקה קולה הקלאסי האדום הנמכר ביותר
אתגר הטעם 1. צילום: יוסי לזרוף
PEPSI VS COCA COLA – התוצאות.מותג הקולה Pepsi מבית טמפו, הפעיל במהלך הקיץ את מבחן ה- Pepsi Taste Challenge הבינלאומי, מבחן טעם בין שתי חברות הקולה האהובות והמועדפות על הישראלים. התוצאות מראות ש50% מעדיפים את הטעם של PEPSI MAX. התוצאות הראו ש 50% מהמשתתפים עם העדפה ל PEPSI MAX הדיאטטי ללא הסוכר. מה שמראה שאין העדפה ברורה למותג הנפוץ בישראל.

מבחן הטעם של Pepsi החל בשנת 1975 בארצות הברית וזכה שם להצלחה גדולה והעדפה ברורה למשקה ה Pepsi . המטרה הייתה להראות שאנו בוחרים את משקה הקולה שלנו לא לפי הטעם אלא לפי ההרגל.

כחלק ממהלך בינלאומי נרחב Pepsi Taste Challenge , גם בארץ המותג רצה להראות שכאשר מקיימים מבחן טעם ללא ידיעה על המותג יש שוני בבחירות ובהעדפות שהושרשו לאורך השנים.


ענת סגל מנהלת חטיבת המשקאות הלא אלכוהוליים בטמפו: 'לאחר שבשנה שעברה במסגרת מבחן הטעם של פפסי מקס, הוכחנו במבחני טעימה עיוורים שפפסי מקס טעים יותר מהמתחרה ללא הסוכר, אתגרנו את הקולה עם הסוכר הנמכרת ביותר, ואכן חצי מהמשיבים העדיפו את פפסי מקס. אנו מאמינים שבעקבות המהלך צרכנים יפנימו שאין טעם לשתות משקה מלא בסוכר, כשיש אלטרנטיבה טעימה יותר ללא סוכר בכלל'.

הדפסה            חזרה לידיעה