www.rinunim.co.il

מרטי מק'פליי והדלוריאן מגיעים לחופי תל אביב קולקציית Back to the Future של מותג בגדי הים לגברים Weekends at, קיץ 2019
מותג בגדי הים לגברים Weekends at הוקם בשנת 2017 על ידי השחיין האולימפי, אלוף ושיאן ישראל בשחייה (בדימוס) גיא ברנע, בשיתוף עם המעצב ומאייר רון נדל והמעצב דב אדר.
קולקציית בחזרה לעתיד . צילום: אווירה
בשנים בהן שהה ברנע בארה'ב במסגרת קריירת השחייה שלו, הוא הופתע לגלות שאין היצע מעניין מספיק בתחום בגדי הים לגברים. הצורך האישי הזה הביא אותו לפנות ליזמות, וכך נוצר מותג בגדי ים איכותי במיוחד ומלא בעולמות תוכן, תחת השם "Weekends at".

זו העונה השלישית של המותג, אשר מציע בגדי ים (שורטס) בשלוש גזרות מחמיאות:

• "בריזי" - גזרת אמצע-ירך (בגד הים באורך ה"קלאסי" של המותג)
• "בריזייר" - גירסה מעט יותר ארוכה של ה״בריזי״
• "מחויט" - גזרה מחויטת באורך אמצע-ירך, המשלבת רוכסן וכפתורים
בגדי הים עשויים מבד פוליאסטר מובחר שמתייבש במהירות, העיצובים מודפסים באיכות הגבוהה ביותר, ונתפרים בקפדנות יוצאת דופן - עד לפרטים הקטנים ביותר.

Weekends at ואולפני יוניברסל:במסגרת תהליך היצירה שניהלו מול אולפני יוניברסל האמריקאים, ברנע והמעצבים קיבלו אישור להשתמש בזכויות הסרט 'בחזרה לעתיד', ואף גם קיבלו אישור מיוחד ליצור בעצמם עיצובים חדשים בהשראת הסרט וברוח המותג. רון נדל, המעצב הראשי של המותג, יצר עיצובים חדשים לחלוטין בהשראת הסרט האיקוני, וכך נוצרו בגדי ים מרהיבים שהם מחווה מרעננת לתופעה התרבותית.

טרילוגיית סרטי 'בחזרה לעתיד' נוצרה על ידי רוברט זמקיס ובוב גייל, הופקה על ידי סטיבן ספילברג ובוימה על ידי רוברט זמקיס. במרכז הסרטים מככב מרטי מק'פליי (מייקל ג׳יי פוקס) - תלמיד תיכון שהופך לנוסע הראשון בזמן, כשנוסע בעל כורחו לשנת 1955. לאחר שמנע בטעות את המפגש הראשון של הוריו, הוא פועל בנחישות לגרום להם להתאהב, מה שימנע, בתקווה, את המחיקה שלו מהקיום. מכונת הזמן, שנבנתה על בסיס מכונית מדגם ״דלוריאן״, הומצאה על ידי ד'ר אמט בראון (כריסטופר לויד), מדען מבריק ותמהוני. עלילת הסרטים מתרחשת בשנים 1955, 1985, 2015 ו־1885.
הקולקציה כוללת שני בגדי ים בגזרת ״בריזי״ ושתי חולצות טישירט.

בגד הים הראשון בקולקציה עוצב בהשראת סצינת מגרש החניה האיקונית מהסרט הראשון, בה דוק בראון מציג לראשונה את הדלוריאן, מכונת הזמן, בפני מרטי. העיצוב מציג פסיפס של מכוניות דלוריאן, רגע לפני הקפיצה בזמן, וביניהן דמויותיהם של דוק ומרטי בבגדים איקוניים, על גבי רקע כחול כהה.

סצינת מגרש החניה:

/www.youtube.com/watch?v=Psxktpxkc6o

בגד הים השני בקולקציה עוצב בהשראת סצנת ההוברבורד האיקונית מהסרט השני בסדרה. העיצוב מציג פסיפס של הוברבורדים (סקייטבורדים בעל יכולת רחיפה) וביניהם דמויות של מרטי מקפליי בתנועות הרכיבה המפורסמות, על גבי רקע תכלת בהיר.

סצינת הרכיבה על ההוברבורד:


www.youtube.com/watch?v=z1ZdMOMUgXE

גיא ברנע, מנהל מותג Weekends at: "כמעריצים מושבעים של הסרט, אנו שמחים על ההזדמנות שאולפני יוניברסל העניקו לנו ועל החופש להעניק את הפרשנות האישית והייחודית למותג האהוב כל כך. אנחנו נרגשים שמרטי ודוק הולכים להפוך לחלק מסצנת החופים העולמית והישראלית, בצורת עיצובים משמחים ומלאים בפרטים. מעבר למטרה שלנו להרחיב את ההיצע האופנתי לגברים, רצינו לגעת בנוסטלגיה ובזכרונות הילדות המתוקים של כולנו, ולהביא את הגיקיות שלנו אל קדמת הבמה".

"Maybe you're not ready for it, but your kids will love it!"
-Marty McFly

להשיג במידות: S-XXL, מחיר לצרכן: 315 ש'ח.בגדי הים של Weekends at נמכרים באתר:

www.weekendsat.com

בחנות המותג הרשמית (שינקין 57, פינת אחד העם) בתל אביב וברשת חנויות 'סטורי'.
טלפון: 054-9844744


(ליהי גורלניק)

הדפסה            חזרה לידיעה