www.rinunim.co.il

מנכ'לית 'אירוקה' לי אפיק מרוצה. נטע אלחמיסטר משיקה לראשונה קולקציית קפסולה של משקפי שמש תחת השם: NETA by ERROCAEYEWEAR
הכלה הטריה נטע אלחמיסטר פרזנטורית 'אירוקה' חגגה בטרם שבר רמי גרשון את הכוס בחתונה, מסיבת רווקות במסגרתה השיקה לראשונה קולקציית קפסולה הכוללת 11 זוגות משקפי שמש בעיצובה. הם נמכרים כבר ברשת 'אירוקה' ובאתר החברה תחת שמה : NETA by ERROCAEYEWEAR
קוקלציית קפסולה של משקפי שמש נטע אלחמיסטר לאירוקה מחיר 199 ש'ח. צילום: סטודיו מאשין
מדובר בקולקציה בדיוק כמו נטע - צבעונית, עשירה תוססת ומלאת חיים, המזכירה ביקור בחוף הים ומורכבת מ2 דגמים שמהווים את האמירה האופנתית החזקה ביותר לקיץ 2019 ! כל דגם מוצע ב5-6 צבעים שונים.

לדברי לי אפיק מנכ'לית אירוקה : 'הקולקציה היא התפתחות טבעית לחיבור המיוחד שיש לנו עם נטע שמייצגת את כל מה שיפה בקהל הישראלי. הקהל שלנו אוהב אופנה ויופי, הוא מלא שמחת חיים ותעוזה ולא מפחד להתנסות ולחוות דברים חדשים. אנחנו כל פעם מחדש מתרגשים לחדש עבורו'.

על שיתוף הפעולה הייחודי עם אירוקה אמרה אלחמיסטר: 'אני מודה לאירוקה על ההזדמנות להתנסות הזאת. כמעצבת בגדי ים, עיצוב משקפי שמש הוא עבורי אתגר אמיתי. הקולקציה מהווה תוספת מושלמת ללוק האופנתי של הקיץ הקרוב. היה לי חשוב לבחור כמה שיותר שילובי צבעים כדי לאפשר לכל אחד למצוא את עצמו עם הצבעוניות האהובה עליו'.להשיג ברשת אירוקה
במחיר: 199 ש'ח. ועכשיו במבצע השקה עד 10.7.2019 – 2 זוגות ב -300 ש'ח.

(זיוה וייס )
קוקלציית קפסולה של משקפי שמש נטע אלחמיסטר לאירוקה מחיר 199 ש'ח. צילום: סטודיו מאשין

לי אפיק מנכ'לית אירוקה עם רמי גרשון. צילום: רונית קיטאי

 

הדפסה            חזרה לידיעה