www.rinunim.co.il

כמיליון צפיות תוך 72 שעות, כך קמפיין TERMINAL X החדש בכיכובה של 'שפיטה', חורך את הרשת. כתבה: רונית קיטאי
מה לשיר של 'שוקולד, מנטה, מסטיק' ולאתר האופנה הישראלי TERMINAL X? השיר 'אמור שלום' . הקליפ צולם בוילה מפוארת בהרצליה פיתוח ושפיטה (רותם שפי) מחכה לחבילה ממותג האופנה הנ'ל ולינק לסרטון הנ'ל תמצאו בסוף כתבה זו
שפיטה. צילום: באדיבות TERMINAL X
"אמור שלום" של להקת "שוקולד, מנטה, מסטיק" בכיכובן של שלוש המשתתפות וביניהן ירדנה ארזי, לאה לופטין ורותי הולצמן, זה ככל הנראה בגלל ששמעתם אותו בביצוע המחודש של שפיטה, כחלק מהקמפיין הפרסומי החדש של אתר האופנה הישראלי TERMINAL X.


הקליפ, שעלה לרשת רק בערב יום חמישי, כבר חורך את הרשת ועומד על כמיליון צפיות.
אתר האופנה הישראלי TERMINAL X, יצא בסוף השבוע שעבר בקמפיין פרסומי הוליסטי חדש בכיכובה של שפיטה. הקמפיין שכלל הפקה מחודשת ומלאה לשיר "אמור שלום" של להקת "שוקולד, מנטה, מסטיק", בעיבודו של עופר מאירי (מטרופולין) וקליפ בבימוי בן בכר, שביים את טקס האירוויזיון בתל אביב בחודש שעבר, שוחרר לרשתות החברתיות לפני 72 שעות והספיק לצבור כמיליון צפיות.
מדובר בקמפיין הוליסטי ראשון מסוגו בהפקת TERMINAL X ובליווי משרד הפרסום PEACH, שכאמור, שוחרר לרשת בסוף השבוע שעבר והערב (10.6) הפרסומת צפויה להופיע לראשונה גם על מסך הטלוויזיה ובהמשך גם ברדיו.

'שפיטה' , מלכת האחוזה המתעמרת בשני זוגות משרתים, אחים תאומים, כשהיא משוועת לבואו של מישהו כשהיא חוזרת על מילות השיר "בוא עוד היום". רק בסוף הקליפ מתגלה כי למעשה היא מחכה לחבילה שהזמינה מהאתר שבו אגב יש כבר מותגים רבים.

אומרת מיכל רביב, סמנכ'לית שיווק ושירות לקוחות TERMINAL X: 'ב-TERMINAL X אנחנו קמים כל בוקר במטרה לעשות מהפכה בחוויית האיקומרס בישראל. אחרי שנתיים של עבודה מאומצת לשנות את חוקי המשחק בישראל, החלטנו להעביר את מסר המהפכה בעזרת דמות שהיא בעצמה מהפכנית, בינלאומיות וחדשנית. בדיוק כמו המותג שלנו. את המהפכה התחלנו ביצירת סטטוס קוו בישראל של משלוח בחינם מהיום למחר וזה המסר שמוביל את המהלך הפרסומי'.


הקליקו כאן ללינק לקליפ:

www.youtube.com/watch?v=eAZTUyzBKBM

הדפסה            חזרה לידיעה