כוכב הטלוויזיה האהוב 'טילטיל' נבחר לככב בקמפיין חדש למתחם הקניות והבילוי פיאנו בעיר ימים, פולג בנתניה. כתבה: רונית קיטאי. צילום: גיא להב

'טילטיל' אשר בתעודת הזהות שלו רשום כלירון אורפלי, יככב בקמפיין בו הושקעו 220,000 ש'ח בבתי הקולנוע וברשתות החברתיות . הקמפיין נעשה ע'י דניאל טופז ונועם ראובני

פורסם ב: 31/12/2019 09:38

טילטיל בקמפיין למרכז מסחרי פיאנו. צילום גיא להב
מדובר בסדרה של 20 סרטונים קצרים ומשעשעים בהם רואים את טילטיל מגיע למתחם פיאנו, מראיין ומדבר עם הפועלים במתחם ובעלי עסקים וכן עורך משאלי רחוב בשכונת עיר ימים, שם נמצא המרכז המסחרי החדש.

הקמפיין הוכן ע'י דניאל טופז יועץ יזמי, נועם ראובני מנהל תוכן ותסריטאי, עמרי מרון מפיק הקמפיין, רני מונצ'ז במאי הסרטונים וצוות השיווק של המתחם.

הקמפיין יעלה ברשתות החברתיות: פייסבוק ואינסטגרם וכן בבתי הקולנוע.


מתחם הקניות והבילוי פיאנו, אשר ממוקם בשכונת עיר ימים - פולג בנתניה, נמצא בימים אלו בשלבים אחרונים של הקמתו לקראת פתיחתו באפריל 2020. המתחם משתרע על שטח של קרוב ל-9.5 דונם, אשר מתוכם כ-7,000 מ'ר מיועדים למסחר. יזמי הפרויקט הם קבוצת בריגה ואנשי העסקים דודו מכלוף ובר אבדיאב מחברת די.בי.איי נדלן בע'מ.

ההשקעה הכוללת בפרויקט עומדת על מעל ל-165 מיליון ש'ח והוא ישלב תמהיל של מותגים, חנויות ובתי עסק ייחודים מהארץ ומחו"ל, חלקם יפתחו בלעדית ולראשונה במקום (כגלידה לורן) לצד נותני שירות ומותגים ידועים.

לאתר המתחם הקליקו כאן:

www.piano-center.co.il
טילטיל בקמפיין למרכז מסחרי פיאנו. צילום: גיא להב

 
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור רינונים :
*   בסינמה סיטי גלילות נערכה הפרמיירה...
*   'התבלינים' הגישו הופעה עם הרבה תבלין...
*   ביום חמישי האחרון חגגה השחקנית בר...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים