הדוגמנית והשחקנית רוסלנה רודינה הצטלמה הבוקר לקמפיין ל-2020 עבור חברת ההלבשה התחתונה המובילה 'פמינה'.כתבה: רונית קיטאי. צילום: אלירן אביטל

רוסלנה רודינה סוגרת מעגל ומגשימה חלום.מה הקשר לרוסלנה ולהלבשה תחתונה? קסניה טרנטול הצטלמה לצדה עם קולקציית לטובת ולנטין דיי שתושק לציבור בפברואר 2029

פורסם ב: 30/12/2019 16:30

צילום: אלירן אביטל
לראשונה בקריירת הדוגמנות שלה, רוסלנה רודינה נבחרה לפרזנטורית של הלבשה תחתונה.היא הצטלמה כאמור הבוקר לקמפיין חברת ההלבשה התחתונה FEMINA וזה קרה בכפר מרדכי, שם הוכן סט רומנטי ופסטורלי במיוחד. עבור רודינה מדובר בסגירת מעגל היות ובעבר היא עבדה כמוכרת באחת מרשתות ההלבשה התחתונה וחלק ניכר מהמשכורות שלה היה מיועד לצורך קניית הלבשה תחתונה. מה השתנה מאז ועד היום? שכעת יש סעיף בחוזה אתה בו היא תקבל הלבשה תחתונה ללא הגבלה. רוסלנה מסרה כי מבחינתה 'מדובר בהגשמת חלום עבורי וסגירת מעגל'.

הידע שרכשה בעבודתה כמוכרת לבני נשים ,בהתאמת גזרות ומידות, עזר לרוסלנה להתחבר באופן מידי אל עולם ההלבשה התחתונה ולקולקציה המרהיבה של'"פמינה' והיא אף תשתמש בכישוריה בעתיד ותעצב קולקציית קפסולה למותג.

בסט הצטלמה גם קסניה טרנטול והקולקצייה תוצג בחנויות בפברואר 2020 . השתיים הצטלמו לסרטון מלא הומור לרגל ה'ולנטיין דיי' ואין ספק שמדובר בשיתוף פעולה לוהט במיוחד.


אורי גור מנכ"ל משותף של חברת פמינה: "אנו שמחים לצרף את רוסלנה רודינה למשפחת femina כפרזנטורית המותג. אנו בטוחים שהחיבור של פמינה עם רוסלנה יורגש היטב בקמפיינים בהם היא תככב לאורך השנה ותחזק את הדגשים של חברת femina כמותג הלבשה תחתונה מוביל ואופנתי".
צילום: אלירן אביטל

רוסלנה רודינה וקסניה טרנטול. צילום: אלירן אביטל

שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   014 של בזק בינלאומי מעניקים 60 דקות שיחות...
*   אורלית אוקוביץ', זכיינית חברת BIO SCULPTURE...
*   רשת הפארם Be מבית 'שופרסל' פתחה סניף...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים