בניגוד למגמה של ירידה במכירות, מתחם חוצות המפרץ OUTLET מתרחב משמעותית ומגדיל את שטחו המסחרי . כתבה: רונית קיטאי

בימים אלה סיימה החברה לבנות ולאכלס בניין חדש המשתרע על שטח של 10,000 מ'ר בהשקעה של 80 מיליון ש'ח.. הבניין ייקרא ע'ש מוטי סלע ז'ל בעבר מנכ'ל 'אשטרום נכסים' שהיה שותף לפיתוח ושדרוג המתחם שיהיה האאוטלט הגדול ביותר בישראל.

פורסם ב: 15/12/2019 08:31

עפ'י נתוני ריס: בחודש נובמבר 2019 כאשר רוב השוק הציג בממוצע ירידה בת 5% במכירות,הרי שב'חוצות המפרץ OUTLET' הן עלו ב 4.8%.

מתחם חוצות המפרץ OUTLET, הנמצא בבעלות קבוצת מליסרון ואשטרום נכסים, מסיים בימים אלה את הקמתו ואכלוסו של הבניין החדש,

חוצות המפרץ הינו מתחם הקניות הפתוח הגדול ביותר בישראל, ממוקם בצומת וולקן המקשרת בין חיפה לצפון הארץ, המתחם משתרע על שטח של 150,000 מ"ר מתוכם 65,000 מ'ר בנוי ומושכר.


הבניין מאוכלס בסניפי ענק של מותגים מובילים כגון: אליטל בשטח של 1,300 מ"ר, אורבניקה 1,600 מ"ר, גולף אנד קו 1,600 מ"ר, שילב 1,000 מ"ר, פוט לוקר 800 מ"ר ועוד מותגים בינלאומיים כגון: קולומביה, סקצ'רס ועוד.

חיים חורש, מנכ"ל חוצות המפרץ OUTLET מסר: 'הבניין החדש מהווה תוספת אסטרטגית לחנויות האאוטלט שבמתחם. מדובר במהלך הנועד להרחיב משמעותית את תמהיל המותגים שיציעו חנויות ענק במחירים הנעים 50-70 אחוז הנחה על כל המוצרים כפי שמקובל באאוטלטים בחו"ל". לדבריו: "בניגוד למגמה בארץ ובעולם שרשתות ומותגים סוגרים סניפים בחוצות המפרץ ממשיכים לפתוח חנויות ענק.המטרה העיקרית במהלך זה היה להפוך את 'חוצות המפרץ' למקום אטרקטיבי לצרכן הישראלי, אשר יספק חוויית קנייה לכל המשפחה, בדומה לאאוטלטים בחו'ל שם מחיר המותג הוא שקובע'.

מהלך נוסף שהחברה ביצעה הינו רכישת המגרש הצמוד למתחם בשטח של 84,000 מ"ר
ובימים אלה החל התכנון לפיתוחו כאשר בין יתר התוכניות הרחבת המרכז המסחרי, הרחבת אזורי הבילוי וגם אופציה לבניית מרכז לוגיסטי חדשני.

הקטגוריות העיקריות במתחם הינן קטגוריית אופנה והנעלה המציעה עשרות מותגים ישראלים ובינלאומיים והכל במחירי אאוטלט, כגון: פקטורי 54 המציע את: בוס, ארמאני, לקוסט, דיזל, ליוויס, טומי הילפינגר, פולו ראלף לורן, נייק, אדידס, מייקל קורס ועוד ועוד.
רשתות נוספות: פוקס, קסטרו, רונן חן, אריסטו שמט, רנואר, אמריקן איגל, מנגו, בילבונג, צ'ילדרן פלייס, דלתא ועוד עשרות מותגים.

קטגוריה שנייה הינה קטגוריית עיצוב הבית המשתרעת על שטח של 20,000 מ"ר ומציעה מבחר מותגי ריהוט ואביזרים לבית בין היתר גנים ושושנים, עצמל'ה, עמינח, פולירון, ביתילי, ניופאן אאוטלט, אייס, כיתן, קאזה, איטל סופה ועוד רבים אחרים.

קטגוריה שלישית הינה בילוי, הסעדה ומזון – במקום אולם באולינג בשטח של כ-2,000 מ"ר, מתחם קארטינג בשטח של 4,000 מ"ר, משחקיית 2 ג'מאפ- מתקני שעשועים וטרמפולינות ומסלולי נינג'ה בשטח של כ-1,000 מ"ר, אולמות אירועים בשטח של כ-5,000 מ"ר.
רשת מזון יוחננוף 5,000 מ"ר וכן סניף של רשת טיב טעם בשטח של כ-1,800 מ"ר, כל זאת בנוסף למגוון בתי קפה ומסעדות במתחם.


עפ"י נתוני ריס מהשנה האחרונה, מתחם חוצות המפרץ במגמת עלייה . בחודש נובמבר 2019, כאשר רוב השוק יריד בממוצע של 5% המכירות בחוצות עלו ב 4.8%.



(מרב ימיני )
מתחם חדש בחוצות המפרץ אאוטלט. צילום: אלכס דרור

חיים חורש מנכ'ל קניון חוצות המפרץ OUTLET. צילום: רונית קיטאי

שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור מבזקים :
*   רק לפני ארבע שנים עלה מאוקראינה דניאל...
*   בשל מזג האוויר הסוער העבירה חברת החשמל...
*   עו'ד מיכל בוסל, תושבת מושב רשפון מונתה...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים