Dario Spallone, הבעלים והמנכ'ל של מותג השעונים האיטלקי D1 MILANO ערך ביקור ראשון בישראל. כתבה: רונית קיטאי

דאריו ספלונה (Dario Spallone) בן ה-26 שהוא הבעלים והמנכ'ל של מותג השעונים האיטלקי D1 MILANO , הגיע אלינו לביקור ויסייר כאן במשך חמישה ימים. הוא הגיע לרגל השקת קולקצייה חדשה של שעונים לחורף 2020

פורסם ב: 04/12/2019 09:55

מימין לשמאל דניאל רחום, דאריו ספלונה, דודו פולטורק, פאביו ביילה, צילום: אלעד גוטמן
דאריו ספלונה, הקים את המותג בשנת 2013 בהיותו בן 19 בלבד. ספלונה עבד בלשכת המסחר האיטלקי, כשהחל לעצב לראשונה שעונים כתחביב, אך המותג הפך במהרה להפתעה גדולה בשוק השעונים האיטלקי עם משרדי ענק במילאנו, דובאי והונג קונג.

באירוע חגיגי שנערך אמש בסניף הדגל של רשת אימפרס בקניון גינדי בתל-אביב, הזמין דודו פולטורק מבעלי ומנכ"ל קבוצת 'רולטיים' ודניאל רחום סמנכ'לית השיווק של הקבוצה, את בכירי הרשת לחשוף את הטרנדים והמגמות בתחום השעונים לחורף הנוכחי.

דאריו ספלונה, פתח את האירוע ואמר כי 'מטרת הביקור בישראל היא הכרות עם השוק והקהל המקומי, לטובת יצירת קולקציית שעונים ייעודית גם לצרכן הישראלי'.

דודו פולטורק חתם את האירוע ואמר: 'אנו שמחים על החיבור הנפלא עם דאריו ספלונה,היזם של המותג, "המדבר" בשפה של הדור הבא: הפשניסטים בעולם ובישראל. לדבריו: "בעזרת החיבור עם המותג אנו מאפשרים לצרכן הישראלי להנות משיק איטלקי אמיתי במחירים נגישים ואטרקטיביים'.

במהלך השבוע, ביקר ספלונה יחד עם פאביו ביילה מנהל מכירות עולמי, וההנהלה הבכירה של קבוצת רולטיים בסניפי הדגל של רשת אימפרס, ברחבי הארץ, בנוסף, ערכו לאורחים סיורים במקומות הקדושים לנוצריים בעיר העתיקה בירושלים, בטבריה וכן את הערב האחרון בילוי במסעדת יוקרה בתל אביב.
מימין לשמאל דאריו ספלונה ודודו פולטורק, צילום: אלעד גוטמן

 
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   רשת הפארם Be מבית 'שופרסל' פתחה סניף...
*   אנה דה ארמס כוכבת הסרט החדש בישראל...
*   ויקטורי השלימה החודש פתיחת ארבעה...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים