שיתוף פעולה כחלק ממתן חסות ל'תמי 4' של 'שטראוס' ותוכנית 'נינג'ה ישראל'. הנפקת צמידי סיליקון אופנתיים. כתבה: ענת בר לב יוניצמן

צמידי נינג'ה לתמי4 כי 'נינג'ות אמיתיים שותים מים' ותמי 4 שמה לה כאג'נדה לעודד שתיית מים לצורך קיום אורח חיים בריא, מכאן גם החיבור לתוכנית 'נינג'ה ישראל'. הצמידים יחולקו ללקוחות תמי3 בכל ביקור של טכנאי או מתקין

פורסם ב: 25/11/2019 17:36

צמידי נינג'ה מ'שטראוס מים' תמי 4. צילום: יח'צ
שתיית מים היא אחת ההמלצות הראשונות של כל מאמן כושר. כחלק מחסות ושיתוף פעולה עם התוכנית 'נינג'ה ישראל', הנפיקה תמי4 של שטראוס, את צמידי הסיליקון האופנתיים אשר יזכירו ויעודדו את העונדים אותם, לשתות יותר מים ויעזרו להם להיות 'נינג'ות אמיתיים'.

לדברי יובל גור סמנכ'ל שיווק שטראוס מים: 'אחד התוצרים של הכנסת בר מים תמי4 הביתה, הוא שתייה רבה יותר של מים בכלל, וגם על חשבון שתייה ממותקת. 92% מלקוחות תמי4 כבר מעידים שעם בר המים תמי4 בבית, המשפחה שותה יותר מים'.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   Foam Alive מבית 'פלפוט' הוא חול הקסם שמתעורר...
*   בכירי מותג השיער המקצועי לוריאל פרופסיונל...
*   מותג המשקפיים החדש של דיויד בקהאם...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים