'סודות השיווק של ביבי' מאת דני וידיסלבסקי, הוצאת 'מדיה 10'. כתבה: רונית קיטאי

אפשר להגדיר את הספר 'סודות השיווק של ביבי' שכתב דני וידיסלבסקי מנכ'ל 'וידיס' כתנ'ך של עולם השיווק.הספר הוא פרי מחקר אישי ומעקב בן למעלה מ- 20 שנה אחר ההצלחה הפנומנלית של ביבי. הוא החל לעקוב אחריו מאז שיווק רהיטים ועד שהחל לשווק את עצמו בארץ ובעולם. וידיסלבסקי נשוי לקאיה והם הורים לבן ושמו שליו. השם שבחרה משפחת נתניהו לכלבה שלהם שאיננה אתם עוד, התקבל אצלם בהומור. יש גם מכונית בשם קאיה והם ממשיכים בדרכם

פורסם ב: 14/11/2019 00:11

דני וידיסלבסקי וספרו סודות השיווק של ביבי בהוצאת מדיה 10
דני וידיסלבסקי מסביר כיצד ביבי מצליח בעזרת מסרים קצרים וחזקים שאי אפשר לשכוח, 'להנמיך' את מתחריו ולרומם את עצמו ותוך כדי ההסברים והמעקב אחר פעולותיו השונות של ביבי, הוא מלמד את אנשי השיווק לאמץ שיטות מסויימות כדי לאפשר להם להגיע לדרך ההצלחה. צריך לעקוב היטב אחר ההסברים המפורטים והמרתקים שערך מחבר הספר אחרי ביבי , ואת דני וידיסלבסקי אפשר להגדיר ללא כל ספק כמומחה להתנהגות אנושית והוא מאסטר בניהול.

השם קאיה הוא כינוי שהעניק דני לרעייתו חיה לפני 17 שנים ומאז כולם קוראים לה קאיה וכך גם בני המשפחה המורחבת. לקאיה חגגו לאחרונה את יום הולדתה ה-43 בטיסה משפחתית לשבדיה וגם היא עובדת כיועצת בחברת 'וידיס' לייעוץ עסקי. אגב, בשדה התעופה בשבדיה הם ראו את הספר בחנות הספרים וצפו כיצד קונים אותו שוב ושוב ישראלים.

קאיה וידיסלבסקי נולדה בלוד. דני נולד בתל אביב אך בהיותו בן שנה עקרה המשפחה לרמת אילן ליד גבעת שמואל ומאז גיל 16 ועד היום הוא גר בקריית אונו עם המשפחה שהקים.למרות שהוא עובד בו זמנית על כתיבת עשרה ספרים, הוא עזב את כולם והתמקד רק בספר אחד שעליו אנחנו מדברים כעת וזה 'סוד השיווק של ביבי' אותו סיים לכתוב תוך 45 ימים ועשה זאת חודש לפני הבחירות. כל כך הצליח לו עד שהספר הנמצא על מדפי הספרים גורם לאנשים להרים אותו מהמדף ולקנות . התוצאה היא שיש כבר דרישה לתרגם את הספר למספר שפות, מה שמצביע על הצלחה היסטרית ועוד זמן כה קצר מאז יצא לאור.

אי אפשר להפסיק לקרוא את הספר הכתוב בשפה קולחת, וכן מרתקת הדרך בה הוא מציג את סודות השיווק של ביבי. הוא מתמקד בפרקים על המיעוט מנצח, מסר ברור ופשוט שביבי יודע להעביר, הגדרה מחדש של מילים, ערוץ הפצה עצמאי, מגע אישי, שירי אוהדים, קטילת המתחרים וכתישתם עד עפר כמעט, שיווק פחדים בנוסח הם מ -פ- ח- דים ועוד, שליחת מסרים על ידי עושי דברו, ערוץ הדרמה, שטיפת מוח, הצגתו כקוסם, שיווק מצב חירום, פייק ריאליטי (מציאות מזוייפת), מתנות או לא להיות, קרב התשה, המדריך לבוחר, שיווק פוליטיקה, חיים ועסקים.

כיצד מפמפמים מסרים בין היתר? לא רק בפוליטיקה. גם במכירת משקה שאינו ידוע דווקא כסמל הבריאות אך מוצג ו כ'טעם החיים' ומכאן בין היתר הצלחתו הרבה. דני וידיסלבסקי שעוקב אחר ההצלחה של ביבי המכהן כבר 20 שנה כראש ממשלת ישראל מסביר 'כולם שואלים: איך הוא עושה את זה? מה הסוד שלו? איך בכל פעם הוא מצליח להיבחר מחדש? מה ביבי הבין שפוליטיקאים אחרים לא הבינו, ושמאפשר לו להיות כוכב ענק שזוהר גם ביום? ובכן, ביבי מבין בשיווק משהו שכל המתחרים שלו מפספסים בגדול לאורך שנים רבות. הסוד הזה עוזר לו לזכות בבחירות, פעם אחר פעם, אף שהיקף השנאה כלפיו והדחייה מפניו עולים וגוברים עם השנים'.

לדבריו 'אפשר לאהוב אותו ואפשר לשנוא אותו, אבל ללא ספק, כדאי ללמוד ממנו. במשך שנים רבות עקבתי אחר האסטרטגיות השיווקיות של ביבי, בניסיון להבין ולפצח מה הוא עושה נכון שהאחרים לא, ואני דיין ממשיך לעקוב אחריו. מדוע? כי את סודות השיווק של ביבי תירגמתי לעולם העסקים ואספתי אותם לספר שכל איש מכירות, משווק ובעל עסק צריכים להכיר, כדי להביא את העסק להצלחה ולדעת כיצד לשמור עליו רווחי לאורך זמן'.התוצאה לדבריו היא סדרת וידאו המונה 40 פרקים על סודות השיווק של ביבי שצברה 2.7 מיליון צפיות בפייסבוק, 80,000 לייקים ושיתופים.


הספר מיועד למי: שרוצה להשפיע לטובה על הסובבים אותו, לעצמאים ולבעלי עסקים שרוצים לשווק את העסק שלהם ביעילות, כדי להרוויח הרבה כסף ביושר, לסקרנים שרוצים להציץ מאחורי הקלעים של עולם השיווק ולגלות את ההשפעה שלו על חיינו, לאנשים שרוצים להיות פעילים בקהילה שלהם ולהשפיע. הספר יחשוף בפניכם את שיטות ההשפעה הנסתרות של האנשים החזקים בעולם, בכלכלה ובפוליטיקה.

'סודות השיווק של ביבי' כוללים שיטות עוצמתיות של עשיית שימוש הוגן, ביושר ולמען מטרות חיוביות בלבד, או במילותיו של ספיידרמן: 'עם עוצמה גדולה באה אחריות גדולה'. אם אינך מוצא את עצמך באחת הקטגוריות למעלה או שיש לך רצון לנצל נשים וגברים סביבך למטרות אישיות שליליות , הספר הזה לא בשבילך', מדגיש מחברו.

דני וידיסלבסקי שהיה כדורסלן מצטיין ב'מכבי' רמת גן וב'מכבי' גבעת שמואל, גאה על כי בנו, שליו וידיסלבסקי שבחודש הבא יחגוג את בר המצווה שלו בכותל המערבי הוא תלמיד מצטיין.אביו האוהב והמעריץ מכנה אותו 'המלאך' וחוץ מזה שליו הוא גם שחקן כדורסל מצטיין ב'מכבי' קריית אונו. ההיסטוריה חוזרת על עצמה וההיסטריה סביב הספר גורמת לדני התרגשות שאותה הוא לא טורח להסתיר, ובצדק. הספר מכיל 350 עמודים – 97 ש'ח. בהוצאת 'מדיה 10'.

www.bbbook.co.il
'סודות השיווק של ביבי' מאת דני וידיסלבסקי. הוצאת מדיה 10

 
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור ספרים חדשים :
*   לאן נעלם המוצץ? מאת כרמלה נתן. איורים:...
*   טוטו האוטו ודודו הדוד מאת יצחק גול...
*   'אני לא עוד מאמנת! ממאמנת ירוקה למאמנת...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים