הזמר איתי לוי והדוגמנית מריה דומרק יככבו עונה שנייה בקמפיין חורף 2020 של המותג לי קופר. כתבה: רונית קיטאי. צילום: גולי כהן

מי שתצטרף לקמפיין בעונה הנוכחית, היא בת זוגו של איתי לוי, הדר חיון (19), שצמודה אליו בשנה וחצי האחרונות וגם תצטלם לצדו. זה יהיה הקמפיין הראשון שלה. דן איתמר סמנכ'ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת 'בריל' המפעילה את רשת 'לי קופר' בישראל , על המהלך

פורסם ב: 25/08/2019 09:46

מריה דומרק ואיתי לוי .צילום: גולי כהן
הקמפיין יעלה בחודש ספטמבר 2019, באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה, בתקציב של קרוב לשלושה מיליון ש'ח ויכלול בין היתר סרטון טלוויזיה, פעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות יחסי ציבור רחבה , וקליפ לשיר חדש של איתי .

במסגרת ההסכם יערך שיתוף פעולה רחב בין המותג לי קופר לזמר איתי לוי שיכלול : קליפ חדש שיעלה לקראת החורף, מסע פרסום במדיה הרחבה, תכנים מוזיקליים, אירועים, הופעות, פעילות מעריצים בסניפים ועוד.

לדברי דן איתמר סמנכ'ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת 'בריל' : 'ההמשך עם איתי לוי ומריה דומרק לעונה שנייה מתבקש בזכות ההצלחה בקמפיין הקיץ, אשר יצר באז ועניין רב בקרב קהלי היעד של המותג. המטרה שלנו הושגה ויצרנו בקמפיין ,חיבור טבעי בין המותג לי קופר לקהל ולמוזיקה הישראלית. הקליפים של לוי זוכים להצלחה רבה, מיליוני צפיות בעמוד יוטיוב, מה שמבטיח למותג לי קופר חיבור עם אחד היוצרים והמוסיקאים המובילים בישראל.

מריה דומרק כמובילת דעת קהל בעולם הרשתות החברתיות , מייצרת את החיבור והחשיפה לקהל הצעיר של המותג. בחרנו העונה לצרף לקמפיין את בת זוגו של איתי לוי, שנחשפת לראשונה, ואנו בטוחים שמהלך זה ימשיך ויחזק את הקמפיין והמותג'.


הדר חיון משרתת בצה'ל והפרופיל שלה באינסטגרם כולל למעלה מ-28 אלף עוקבים. בני הזוג משתדלים לשמור על פרופיל נמוך.

מריה דומרק (24), דוגמנית, זמרת מתחילה ובעלת קרוב למיליון עוקבים באינסטגרם, השתתפה בעונה האחרונה של 'האח הגדול' והגיעה לחמישיית הגמר. היא פעילה מאוד ברשתות החברתיות ומספר העוקבים אחריה הוא במקום הרביעי מבין הישראלים לאחר: גל גדות, בר רפאלי ונטע אלחימסטר. לאחרונה הוציא סינגל שני בשם 'כמו בובה' על הטראומה שעברה ברשת והיא מופיעה ברחבי הארץ ב- 25 הופעות סגורות מראש.

מותג האופנה הבריטי 'לי קופר' נחשב למותג הג'ינס המוביל בעולם ומשווק בכ-90 מדינות ברחבי העולם. המותג בישראל נמצאת בבעלות קבוצת 'בריל' ומפעיל 40 חנויות ברחבי הארץ. יש להם גזרות ג'ינס עדכניות לגברים ונשים וכן קולקציות אופנה המשלימות את קווי הג'ינס.
איתי לוי והדר חיון. צילום: אינסטגרם

 
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור אופנה :
*   לקראת עונת המסיבות שעומדת להגיע בקרוב...
*   ביום שישי האחרון התקיים אירוע השקה...
*   ברשקה מציגים: Bershka x Nat Geographic. כתבה:...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים