רוצה להרגיש ש'רואים אותך'? מעתה חידוש ברשת 'סופר-פארם'.סלסלות בחירת שירות במחלקת הקוסמטיקה. כתבה: רונית קיטאי. צילום: יח'צ

אם בחרת סלסלה שחורה זה סימן שאת או אתה רוצה להסתדר בעצמך ולא כי שחור לך בנשמה. לעומת זאת סלסלה לבנה היא 'סימן' לדיילות המותגים שאת תשמחי לקבל מהן ייעוץ מקצועי. דני לוזון משנה למנכ'ל 'סופר-פארם' רואה בכך שידרוג נוסף לאחר הכנסת מותגים חדשים לרשת

פורסם ב: 15/08/2019 15:47

שירות סלסלות ברשת 'סופר פארם'. צילום: יח'צ
כחלק משדרוג חווית הקנייה בסופר-פארם החל מהחודש תוכלו לבחור במחלקת הקוסמטיקה בין סלסלה בצבע שחור שמשמעה – אשמח להסתובב בעצמי לבין סלסלה לבנה שפירושה שתשמחו לקבל שירות. כך השיקה 'סופר-פארם' את השירות החדש במחלקת הקוסמטיקה המאפשר לבחור את סוג השירות אותו תרצו לקבל במחלקה זו.

את הסטנדים החדשים פרשו כבר במרבית סניפי 'סופר-פארם' (חוץ מסניפי סופר-פארם לוקאל), ומטרתם לשדרג את חוויית הקנייה ללקוחות ולאפשר להן להרגיש בנוח להסתובב בין המותגים השונים מבלי לסרב לשירות.

לדברי דני לוזון משנה למנכ'ל 'סופר-פארם' שאנחנו מלווים זה את זה בקשרי עבודה מזה שנים רבות: 'סופר-פארם פועלת באופן מתמיד לשיפור ושדרוג חווית הקנייה בסניפים בכלל ובמחלקת הקוסמטיקה בפרט. השקנו קונספט עיצובי חדש, הכנסנו מותגים חדשים שניתן למצוא רק בסופר-פארם כמו פיקסי, מילוקה ועוד והסלסלות הן שדרוג נוסף'.

(דור עוז)
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   לכבוד ראש השנה דואגת חברת 'ליפסקי'...
*   'סוכות נחלים' מציגים את הסוכה האוורירית...
*   לקראת ראש השנה והחגים פתחה המעצבת...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים