חצי מכמות הסוכר והטעם WOW.תפוזינה WOW. קמפיין פרסומ באמצעות משרד ראובני פרידן . כתבה: ענת בר לב יוניצמן. צילום: יפאורה

תפוזינה WOW נמכרת בטעמים האהובים של תפוזים, לימונענע ואשכוליות ומכילה כאמור רק חצי מכמות הסוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים וללא חומרים משמרים אך עם ויטמינים וחתיכות פרי.

פורסם ב: 22/07/2019 16:00

תפוזינה .WOW צילום: יפאורה
בשורה לצרכני המשקאות הקלים: תפוזינה משיקה סדרה חדשה עם חצי מכמות הסוכר עם הטעם הקיים והאהוב תפוזינה WOW בטעמים תפוזים, לימונענע ואשכוליות.ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה חדש בכיכובה של הפרזנטורית, רותם אבוהב ולצדה כוכב הרשת בן זיני. לצד זה יעלה קמפיין שילוט חוצות ארצי בכיכובה של רותם אבוהב, קמפיין דיגיטל רחב כולל פעילויות.

לדברי טל מלכה-סלהוב מנהלת שיווק יפאורה: 'אנחנו נרגשים להשיק סדרה חדשה לתפוזינה, תפוזינה WOW. דרך עבודת מחקר ופיתוח מתקדמת, של צוות יפאורה, בשילוב עם חברות מתקדמות באירופה, הצלחנו להפחית חצי מכמות הסוכר כשהטעם נשאר זהה לסדרת המוצרים הקיימת, כך הדגש על המוצר הבריא יותר וטעים לא פחות שבקמפיין שלו הושקעו שישה מיליון ש'ח.סדרת תפוזינה WOW מצטרפת אל טעמי תפוזינה האהובים: תפוזים, מנגו, ענבים, תות בננה, אשכוליות, לימונים, לימונענע, תפוחים, תפוזים לייט, אשכוליות לייט'.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   לכבוד ראש השנה דואגת חברת 'ליפסקי'...
*   'סוכות נחלים' מציגים את הסוכה האוורירית...
*   לקראת ראש השנה והחגים פתחה המעצבת...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים