תקציב הפרסום של קבוצת 'קפה גרג' עובר לשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר FCB. כתבה וצילמה: רונית קיטאי

תקציב הפרסום מוערך בארבעה מיליון ש'ח ובנוסף לכך קבוצת רשת 'קפה גרג' מעניקה חסות למועדון מכבי תל-אביב בתקציב של 1 מיליון ש'ח. פעילות רשת ' קפה גרג' כוללת את הרשתות: קפה 'גרג' , רשת קפה 'ביגה', רשת המזון המהיר 'ביגה פסטה בר' ומפעל הלחמים והמאפים 'ביגה'

פורסם ב: 14/07/2019 08:21

משמאל לימין : יאיר מלכה וגלעד אלמוג. צילום: רונית קיטאי
הרשת העבירה את תקציב הפרסום שלה לשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר FCB, זאת לאחר שבחנה בחודשים האחרונים מספר משרדי פרסום. תקציב הפרסום של רשת 'קפה גרג' טופל ב- 10 שנים האחרונות ע'י משרד הפרסום ברזני.

יאיר מלכה מנכ'ל ומבעלי 'קפה גרג' מסר:' לאחר בחינת מספר משרדי פרסום מצאנו ששמעוני פינקלשטיין עומד מול האתגרים אותם אנו מצבים לשנים הבאות, במטרה להמשיך ולהוביל בישראל את תחום הקפה והמזון בישראל, לחזק את מקומן של הרשתות כסמן ימני ולבדל אותה מהמתחרים. התקציב כולל את פעילות הדיגטל של הרשת, את פעילות המועדון של גרג וכן את הפרסום המסורתי'.

משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין נמצא בבעלות דודי שמעון ומטפל בין הייתר בסוזוקי/מכשירי תנועה, אוטו סנטר, הרץ, משאיות MAN, ויליפוד, רשת תכשיטי צבאן, קבוצת פררו (קינדר, נוטלה, טיק טק וכו) ,אונ' חיפה ועוד. רשת 'קפה גרג' הוא בבעלותם של יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי.

( ענת דאוס)
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור מבזקים :
*   היום 3.12.19 מציינים מועדוני זאפה וכפר...
*   Free - דבש ללא דבורים ואף אחד לא יזמזם...
*   נטע ברזילי תככב בקמפיין ייחודי חדש...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים