קבוצת החברות אסתי לאודר השיקה בישראל, בשיתוף עם רשת 'סופר פארם' - מתחם פופ אפ ייחודי. כתבו: רונית קיטאי, עדי רובין. צילום: עדי רובין

מתחם הפופ אפ המיוחד יוקדש מידי חודש למותג אחר בקבוצה.הקונספט הושק לראשונה בקניון עופר הקריון בקרית ביאליק.במהלך חודש יולי 2019 יוקדש המתחם הראשון כולו למותג קליניק וההשקה המרכזית בו תהיה קרם העיניים החדש של קליניק מסדרת Moisture Surge™

פורסם ב: 11/07/2019 08:31

עם ערן קראוס מנכ'ל קליניק ישראל. צילום: עדי רובין
קבוצת החברות אסתי לאודר השיקה מתחם חדש וחדשני בקניון עופר הקריון . מדובר במתחם פופ אפ מרווח וייחודי, שיוקדש מידי תקופה למותג אחד ממותגי הקבוצה ויעניק חוויית שירות אישית ואינטימית של "אחת על אחת" לכל לקוחה ולקוחה.

בין המותגים שיתחלפו במתחם יהיו קליניק, אסתי לאודר, Glam Glow, בשמי הבוטיק של מעצב העל TOM FORD ובשמי מיטב המעצבים (מייקל קורס, דונה קארן ועוד) .

המתחם החדש מרווח וכולל מיני סלון הלקוחות יוזמנו לקבל יעוץ והדרכה לגבי שגרת הטיפוח שלהן והסברים כיצד לשדרג אותה, טיפים לאיפור והתאמת מוצרים וגוונים והכל באווירה נעימה ועל כוס קפה. בנוסף יתקיימו בפופ אפ השקות של מוצרים חדשים עם הטבות בלעדיות למתחם.

בשלב הראשון ההטבות שיינתנו ללקוחות הם בהשקה החדשה: מוצר הלחות לעיניים Moisture Surge Eye 96-Hour Hydro Filler Concentrate – יימכר ב120 ש'ח מחיר השקה במקום 135ש'ח₪ ובנוסף יינתנו במתנה שני מוצרים בגודל מיוחד: מסיר איפור Take the day off – 15 מ"ל + מסקרה 4 מ"ל.

קרם הפנים Moisture Surge 72H 75 מ"ל – ב-149 ש'ח במקום 180 ש'ח

שני מוצרים מסדרת Moisture Surge ב-199 ש'ח (קרם לחות עד 50 מ"ל, לא כולל סטים)
תוקף המבצעים: 31/07/2019 או עד גמר המלאי

מתחם הפופ אפ יושק החודש עם השקה חדשה מבית מותג הטיפוח והאיפור "קליניק" המרחיב את סדרת קרמי הלחות האייקונית Moisture Surge™ ומשיק תכשיר עיניים חדשני-
Moisture Surge™ Eye
96-Hour Hydro-Filler Concentrate
ג'ל עיניים קליל המעניק 96 שעות של לחות מתמשכת!
מותג הטיפוח קליניק משיק ג'ל לחות חדש לעיניים מסדרת קרמי הלחות המוצלחת והאהובה Moisture Surge ™, המעניק 96 שעות של לחות מתמשכת, וסיוע בבנייה מחודשת של העור הדק והיבש באזור העיניים.ממלא, ממצק ומבהיר.

בנוכחות נציגים של קבוצת אסתי לאודר ומשרד גיל-עד תקשורת הגיעו למתחם הפופ אפ בעופר הקריון מנכ'ל קליניק ישראל ערן קראוס, עידו ברק סמנכ'ל סחר ומכירות בקבוצת אסתי לאודר, נשות יחסי הציבור שמרית כרמי מיכאל ממשרד גיל-עד תקשורת, נרי גיא ממשרד היח'צ של קבוצת אסתי לאודר, ז'אנה סנדיק מנהלת הדרכה קליניק ישראל, שני מקובר מנהלת שיווק של 'קליניק',אורית זך מנהלת האירועים של קליניק, נורית חסון מנהלת מחלקת קוסמטיקה ב'סופר-פארם' עופר הקריון ועוד. הכיבוד הטעים היה מבית 'שמו הקונדיטוריה' שהסניף שלו נמצא בסמוך מאוד למיקום האירוע שהיה מפנק ונפלא. הלקוחות שהגיעו זכו לאיבחון עורן ולמבצעים של 'קליניק' ועוד מותגי קבוצת אסתי לאודר, שמתקיימים ב'סופר-פארם' בעופר הקריון משם הגיעו המנכ'ל עו'ד גיא קרן וסגניתו עו'ד קרן גיל פריד.
צילום : עדי רובין

צילום : עדי רובין

ז'אנה סנדיק. צילום : עדי רובין

מימין לשמאל עידו ברק סמנכ'ל סחר ומכירות בקבוצת אסתי לאודר עם מנכ'ל הקריון עו'ד גיא קרן וסגניתו עו'ד קרן גיל פריד. צילום: עדי רובין

עם אורטל וכריסטינה. צילום : עדי רובין

צילום: עדי רובין

צילום : עדי רובין

מבצע על קרם עיניים וקרם לחות בקליניק. צילום: רונית קיטאי

נשות התקשורת מימין לשמאל: רחלי בן גלים, הילה מלמד, יפה גביש, רונית קיטאי, עדי רובין, נטע פלג. צילום שרה איקו

צילום : עדי רובין

שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   החורף ממש בדרך וגם הגשמים יגיעו ואתם...
*   מראה איפור לסתיו חורף 2019-2020 ע"פ IL MAKIAGE...
*   לאפייט" - Lafayette Italy, רשת הנעליים והתיקים...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים