נבחרת עובדי דקטלון השתתפו בסוף השבוע האחרון במרוץ השליחים 'הר לעמק'

היה זה כחלק נוסף ממהלך הכניסה של הרשת לישראל, המונה כיום שלושה סניפים בראשל'צ, חיפה ותל אביב

פורסם ב: 20/05/2019 10:16

נבחרת דקטלון במרוץ הר לעמק. צילום: יח'צ
האסטרטגייה של החברה היא להנגיש את הספורט לכמה שיותר אנשים. נבחרת דקטלון כללה חמישה עובדים ולקוח נאמן, עם תשוקה לספורט ורצון להתחבר לחובבי הספורט המקומיים, זאת על מנת ללמוד את הצרכים שלהם. מאחר ומרוץ זה נוצר מתוך שילוב של אהבת הספורט לאהבת הטבע והאדם, אין זה נמנע שחברה כמו דקטלון תשתתף בה . ה-DNA המשותף לכולם בחברה, היא אותה התשוקה שמניעה אותם לייצר מוצרים שיוכלו לספק את צרכיהם של כל חובבי הספורט בעולם. עד כמה רחוק הם לוקחים את זה? צוותי העיצוב והפיתוח של מותגי הספורט השונים עוסקים בספורט לו הם משתייכים וממוקמים בסביבה הרלוונטית לספורט לו הם מעצבים.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור קצר ולעניין :
*   'לארה' הוקרן במרכז רפפורט בפסטיבל...
*   בכורה טלוויזיונית: 'היורשים 3' מגיע...
*   גלריה ZOA ע'ש דבורה פישר ז'ל תארח 'אמנות...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים