מהלך אסטרטגי ומותג חדש :SCHWEPPES ENERGY . כתבה: ענת בר לב יוניצמן. צילום: אלעד אדמוני סטודיו יפאורה

הויחיד עם קפאין טבעי בלבד וחצי מכמות הסוכר הוא SCHWEPPES ENERGY מבית 'יפאורה'. טל מלכה סלהוב מנהלת שיווק יפאורה על המוצר החדש אשר בהשקתו ובקמפיין הושקעו שמונה מיליון ש'ח

פורסם ב: 06/05/2019 11:04

משקה אנרגיה שוופס בפחיות. צילום: אלעד אדמוני סטודיו יפאורה
מוסיפה טל מלכה סלהוב מנהלת שיווק יפאורה: 'זהו מהלך מרכזי, אסטרטגי לאחד המותגים החזקים ביותר בתחום המשקאות., Schweppes, המשיק היום סדרת משקאות אנרגיה חדשה. סדרת אנרג'י מבוססת על קפאין טבעי בלבד, ויטמינים ומינרלים, מיץ פרי וחצי מכמות הסוכר של משקאות אחרים בקטגוריה'.

סדרת Schweppes Energy משווקת בפחיות SLIM בעיצוב של סטודיו מרחב, 330 מ'ל בשלושה טעמים: אסאי, אפרסק וגווארנה. המשקאות מכילים קפאין טבעי (שמקורו בקפה ירוק וגווארנה), מיץ פרי, ויטמינים וחצי מכמות הסוכר שבמשקאות אנרגיה (לא דייאט) אחרים.המשקאות קיבלו ציונים מצוינים במבחני טעימה שנערכו בקרב צרכני משקאות אנרגיה.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   'סוכות נחלים' מציגים את הסוכה האוורירית...
*   לקראת ראש השנה והחגים פתחה המעצבת...
*   לראש השנה ולחגים ספלנדיד של 'עלית'...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים