בכירי חברת אס. סי. ג'ונסון חגגו את פרס החדשנות של מוצר השנה 2019 . כתבה: ענת דאוס

החגיגה האמיתית לא פסחה על המנכ'לית של אס סי ג'ונסון רוית קלוד ומנהלת השיווק אורית קמחי. הן חגגו את הזכייה וקבלת פרס החדשנות של מוצר השנה 2019 בקטגוריית ניקוי אסלות : דאק ג'ל לניקוי מתקדם עם אקונומיקה מקציפה.

פורסם ב: 26/03/2019 14:47

מימין לשמאל :אורית קמחי רוית קלוד. צילום: ניר פקין
כמיטב המסורת זו השנה ה- 14 ברציפות. התקיים אמש (24.3) באירוע חגיגי עם כל תעשיית עולם השיווק והצרכנות במוזיאון תל אביב ובמסגרתו, הכריזו על מוצרי הצריכה שנבחרו למוצרי השנה מבין אלפי מוצרים. וזאת בכדי לעודד חדשנות מוצרית המיטיבה עם הצרכן.

אמרה רוית קלוד מנכל'ית חברת אס סי ג'ונסון: 'דאק אקונומיקה מקציפה מביאה חדשנות מוצרית אמיתית עם ערך לצרכן ולקמעונאי. הצרכן הישראלי שאוהב לנקות עם אקונומיקה, אוהב גם להתנסות במוצרים חדשניים. המוצר החדש של דאק הוא שילוב מנצח של שניהם.

הזכייה בפרס מוצר השנה מוכיחה את כוחו ואיכותו של המותג דאק בישראל המוביל בתחום ניקוי וחיטוי חדרי שירותים, ומשווק בכ- 80 מדינות בעולם. בישראל, דאק נחשב לאחד המותגים המובילים בקטגוריה זו והוא אהוב על הצרכנים. המוצר שזכה בפרס מגיע עם פורמולה חדשה המשלבת לראשונה אקונומיקה מקציפה, בשני ניחוחות: לבנדר וים.

כבל שנה כך גם השנה, התבקש מדגם של יותר מ-2,000 צרכנים לחוות דעתו על מגוון רחב של מוצרים ושירותים חדשים. הצרכנים דירגו את המוצרים ואת השירותים על פי מידת האטרקטיביות שלהם, מידת החדשנות שלהם, ורמת שביעות הרצון שלהם מהשימוש בהם'.

המוצר או השירות שקיבלו את הציון המשוקלל הגבוה ביותר בכל קטגוריה, הוכתרו כמוצר השנה בתחומם.
בישראל ערך מכון המחקר הבינלאומי, קנטאר מדיה, את מחקר מוצר השנה על מדגם של יותר מ-2,000 נשאלים, והם שבחרו בדאק נוזל בתוספת אקונומיקה כמוצר השנה בקטגוריה.
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור קצר ולעניין :
*   עו'ד תמי אולמן לא מפסיקה לקבל תגובות...
*   עזריאלי קום מעניקה אטרקטיביות לספקים...
*   התוכנית 'שי בשידור' (רשת ערוץ 13) עם...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים