בגלידות 'נסטלה' השיקו את עונת 2019. כתבה: רונית קיטאי. צילום: סטודיו 'אסם', ג'נרל מילס ישראל בע'מ', רונית קיטאי

גלית בר דניאלי סמנכ'לית השיווק של גלידות 'נטסלה' דיווחה כי בגלידות 'נסטלה' מחזקים את מותג La Frutta והרחיבו את קטגוריית הפינוק עם טילון Extreme ריבת חלב חדש . על מוצרים נוספים וגם יש חגיגה גדולה לילדים

פורסם ב: 13/02/2019 15:58

גלידות 'נסטלה'. צילום: רונית קיטאי
בתחילת העונה יושקו מוצרים חדשים של המותג המבוסס פרי, La Frutta עם שלגון בטעם לימונענע תפוח, אריזות ביתיות המשלבות יוגורט ומאגדת תפוח-מלון.בהמשך גם בקטגוריית הפינוק עם טילון Extreme חדש: גלידת ריבת חלב, ליבת ריבת חלב רכה ומטבע שוקולד ועם שלגוני Crunch Instagram לבני הנוער.

לילדים יושק שלגון Push It חדש – מזרק עם גלידה בטעם בננה וסוכריות שוקולד, שרבט בטעם אננס, יצטרף לשרבט האבטיח הקיים. כך פתחו ב'גלידות נסטלה' את עונת 2019 עם חיזוק למותג המצליח La Frutta המבוסס על מחית פרי, חדשנות בקטגוריית הפינוק של טילוניExtreme והגדלה של פורטפוליו המוצרים המיובאים.

La Frutta - שלגוני פירות וגלידה ביתית בשילוב יוגורט עם חתיכות פרי כי בגלידות נסטלה ממשיכים להוביל את מגמת הרעננות והפרי. העונה יש מגוון מוצרים המאפשרים לצרכנים ליהנות מגלידות מאוזנות יותר תזונתית, מבוססות על מחית פרי, נימוחות ומרעננות.

לאור הצלחת שלגוני La Frutta שהושקו לפני שלוש שנים, הוחלט להרחיב את המותג עם שלגון חדש בטעם לימונענע תפוח. בנוסף, ישווק השלגון La Frutta תפוח מלון גם במאגדות של 6 יחידות. La Frutta יוגורט תות אשר הושק לפני שנה, וזכה לתגובות טובות מקהל הצרכנים, משווק השנה גם באריזה ביתית.

המותג Crunch יוצא עם טעם חדש של וניל עוגיות בציפוי שוקולד לבן, ובהמשך יקבלו כל הטעמים אריזה חדשה. הושק גם שרבט בטעם אננס, שלגון פירותי במרקם נימוח עם כשרות לפסח, שיצטרף לשרבט האבטיח הותיק והאהוב.

גלידת האגן דאז בטעם Cookie Dow – בצק עוגיות עם שוקולד צ'יפס, תושק גם היא בפברואר באריזה משפחתית.

חידושים להמשך השנה:

Extreme, מותג הפינוק של גלידות נסטלה, השיק טילון בטעם חדש באריזת 115 גרם: Extreme ריבת חלב עם מטבע שוקולד ועם חידוש מוצרי בצורת ליבת ריבת חלב רכה. בנוסף, חדשות טובות לטבעונים, לרגישים ללקטוז ולשומרי הכשרות: בחודש מאי יושק גם Extreme שוקו וניל פרווה, בתקן Vegan Friendly.

בקרוב גם יתרחב מותג הילדים האהוב Push It עם טעם חדש של בננה וסוכריות שוקולד. בנוסף, יושק ליין השלגונים Crunch Instagram, סדרת שלגוני Crunch לבני נוער במיתוג הרשת החברתית Instagram ובליווי קמפיין אינטראקטיבי.


לאור הצלחת ההשקה של סנדוויץ' שלגון אוריאו בשנה שעברה, הוחלט השנה לייבא גם שלגון אוריאו
( Oreo Stick) שבהמשך אף יגיע במאגדת.

לדברי גלית בר דניאלי סמנכ'לית השיווק של גלידות נסטלה: '2018 הייתה שנה מצוינת לקטגוריית הגלידות שצמחה בשיעורים יפים, ביחס לשוק המזון ובכלל. הצרכן הישראלי ממשיך לחפש את הדרכים הטובות ביותר לפנק את עצמו עם חווית צריכה של גלידה מושקעת ומהנה. קטגוריית הטילונים הייתה מנוע הצמיחה של עולם הפינוק, בזכות מהלכי החדשנות שהובלנו והקמפיין החדש שעשה לצרכנים חשק לרוץ לקנות וליהנות מטילוני Extreme. אנחנו ממשיכים למקד תשומת לב מיוחדת בבני הנוער, להם נספק גם השנה תוכן המתחבר לעולם הדיגיטלי אליו הם מחוברים במשך כל שעות היום'.
מאגדת מלון תפוח מבית גלידות 'נסטלה'. צילום: סטודיו אסם

צילום: ג'נרל מילס ישראל בע'מ

Crunch וניל עוגיות. צילום: סטודיו אסם

 
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור צרכנות :
*   צנימים עגולים בשני טעמים חדשים מבית...
*   יין שרדונה מסדרת Free Run מבית יקב סגל...
*   הושק יין גוורצטרמינר מסדרת האיכות...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים